Tanulóknak T-72-es: lánctalpasok videón
Veszedelmes „nagyvasakon” ismerkedhetnek a páncélosok vezetésével a honvédség leendő harckocsizói. Első „lépések” felvételen.
olvass továbbVeszedelmes „nagyvasakon” ismerkedhetnek a páncélosok vezetésével a honvédség leendő harckocsizói. Első „lépések” felvételen.
olvass továbbIgazi „nagyvas” fordult keresztbe a Szuezi csatornában. Az eset miatt egy széllökést okolnak. Ami azt illeti, komoly szél lehetett: az Ever Given 200 ezer tonna, hossza 400, szélessége 59 méter. Felvételen a kialakult dugó.
olvass továbbKettészakadt az autó, véget ért a robogás. Felvételen a látványos pusztulást megelőző pillanatok.
olvass továbbTolakodott a többszörösen visszaeső taxis, elégtételt vett a buszsofőr. Az előbbire börtönt, eltiltást, bírságot, az utóbbira pénzbüntetést kér az ügyészség. Döbbenetes alakítások felvételen.
olvass továbbPorig égett utolsó útján egy kisteherautó az Egyesült Államokban. Feltehetőleg senki sem így tervezte.
olvass továbbManapság szinte mindenre megvan a megfelelő eszköz, a levillogásra például eddig elég volt a fényszóró.
olvass továbbSzembe ment a forgalommal, ám ideje sem volt balesetet okozni. Szinte azonnal lekapcsolták.
olvass továbbAz egyik elengedte, a másik nem látta, hát összeütköztek. Kisebb csattanás hatásos recept alapján.
olvass továbbLeesett, hát életét kockáztatva összeszedte. Bármi is volt, reméljük megérte.
olvass továbbElromlott a „vasaló”, menekültek és törtek az autók. Látványos felvétel Romániából.
olvass továbbGyakorlatilag abban semmi meglepő nincsen, hogy az XC60 is elérhető PHEV, azaz plug-in hybrid hajtáslánccal. A különbség manapság abban rejlik, hogy milyen módon közelíti meg az adott márka a részben elektromos hajtás által kínált lehetőségeket. A Volvo elsősorban arra készítette a T6 változatot, hogy a napi életvitelünkhöz a leginkább alkalmazkodjon és az alternatív hajtási megoldás a legkevésbé legyen észrevehető a korábban használt motorokhoz képest.
olvass továbbFéktelen száguldás, csikorgó kerekek, szirénázás, a filmekben ezzel jár, ha a rendőrök autóval üldöznek valakit. Itt a bizonyíték, hogy lehet ezt máshogy is.
olvass továbbMindenki eldöntheti, hogy a hátsó gumi, netán a motor füstölt, ám a „jó képességű” szerencsésen vette a figurát.
olvass továbbFolytatódik a torlódásokkal kecsegtető elhúzódó hídjavítás az M0-s autóút déli szektorában. Hétfőn a sztráda csepeli nagy Duna-hídján még csak egy sávot zárnak le, június derekán viszont félpályára terelik a forgalmat. Ígérik, őszre elkészülnek.
olvass továbbHaladnak a kivitelezők a vasúti híd építésével a Rákóczi híd mellett. Nézze meg, hogy csinálják.
olvass továbbFényszórózásért büntetőfékezés. Egy nem volt elég, kellett másodszor is.
olvass továbbEgy alkalom 50 ezer forint, no meg nyolc pont. Két hét alatt harminchárman nyúlhattak a zsebükbe.
olvass továbbElőfordul, hogy hiába vezetünk szabályosan, nem tehetünk semmit. Felvételen a dühítő ütközés.
olvass továbbA Clion és a Captur-ön kívül a Megane-ban is megtaláljuk a vadonatúj e-Tech névre keresztelt, saját fejlesztésű hybrid technológiát, ezzel vált teljessé a márka hármasfogata, amelynek révén a környezetvédelmi előírásoknak még inkább meg tud felelni a Renault. Nagyra lehet értékelni, hogy nem egy létező technológiát adoptáltak a járműbe, hanem egy saját fejlesztésű hybrid hajtást építettek bele. Ameddig a Clio esetében egy kisebb akkupakk található, így hagyományos hybrid üzemű az autó, addig a Capture és a Megane nagyobbat kapott, így az azonos technológiai alapok ellenére plug-in hybridként dolgozik az erőforrás.
olvass továbbSosem fogyunk ki a felelőtlen autósokból. Rohanó, trükköző, néptanítói hajlamú sofőrökből néhány nap alatt csokorra valót kaphatunk lencsevégre.
olvass tovább