800 lóerős Hyundai belső
Emberfeletti élmény lehet ezzel a szörnnyel csapatni a murvás hegyiverseny pályán
Idén februárban már foglalkoztunk Hayden Paddon brutális, i20-as alapokra épített szörnyetegével. Március óta a koronavírus terjedése miatt ugyan már nem tartottak több versenyt a Golden 1200 után, de csak a napokban került napvilágra arról a futamról Paddon belsője.
Év elején indult először ezzel a versenyautóval Paddon a Ben Nevis 1200-as hegyiversenyen. Az autó egy i20 alapjaira épült, eseménytől függően átalakítható rali és hegyiverseny verzióra is. A ralikon egy 1800 cm³-es motor hajtja, míg a hillclimb futamokra alaposan átépítik kívül-belül a kocsit, hogy 500 lóerővel több teljesítménnyel vághasson neki a murvás új-zélandi pályáknak.
A 2,1 literes motor valamivel több, mint 800 lóerős az i20 AP4++ban. A Pikes Peak aerodinamikai csomaggal nem csak a hangja, de a kinézete is felejthetetlen. Mutatjuk mit megy: a videó elején pár külső felvételt, majd azt követően a teljes belsőt is láthatjátok.
A videó láttán nem meglepő, hogy nem volt gyorsabb jármű a versenyen, melyet meg is nyert a WRC világában is jól ismert pilóta.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!