A BMW uralja a magyarországi plug-in hibrid piacot!
Bár a Magyar piacon belül a plug-in hibrid továbbra sem szakít ki túlságosan nagy részt, hiszen a 153 ezer eladott autóból 963 darab rendelkezett ilyen meghajtással, de a szegmens folyamatosan bővül. Salgó András a BMW vállalati kommunikációs igazgatója múlt heti sajtótájékoztatóján többek között azt is elmondta, hogy 413 darab plug-int értékesített a BMW 2019-ben.
A BMW vállalati stratégiájának fókuszában a választás szabadsága áll. Ez azt jelenti, hogy a vevő szabadon dönthessen arról, hogy a rendelkezésre álló meghajtási lehetőségek közül melyiket választja. Éppen ezért a BMW 2021-től olyan platform stratégiát vezet be, melynek segítségével a gyártás során szabadon variálható lesz, hogy az autó hagyományos, elektromos, vagy hibrid meghajtással készüljön.
A BMW zsinórban sokadszor rekord évet zárt 2019-ben idehaza, túlszárnyalva korábbi évi eladási darabszámait. A teljes eladás 3714 darab volt. Sokat segített ebben a számos új modell és a nagycsaládosok számára nyújtott 2,5 millió forintos kedvezmény a 7 személyes autókra. A BMW 2 GrandTouer kínál ilyen kialakítást, melyből a kedvezmény miatt közel ötször annyi fogyott, mint az azt megelőző évben, összesen 160 darab.
Szintén nagy siker volt a BMW modelleken kívül a Mini értékesítése is, melyből 424 darabot, azaz 59%-kal többet értékesítettek.
A BMW nemcsak Magyarországon, hanem globálisan is rekord évet zárt tavaly. Összesen 2,52 millió eladott gépkocsival.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!