A BYD a 2024-es Genfi Autószalonon: új modellek és világelső hibrid technológia az európai piacokon
• Megérkezett a BYD új, Super DM (DM: Dual Mode) hajtáslánca: a márka első európai plug-in hibridje a Genfi Autószalonon debütál • Itt a BYD TANG új sorozata: innovatív hétüléses elektromos SUV, prémium szolgáltatásokkal és összkerék-hajtással • A BYD bemutatja luxusmárkáját a YANGWANG-ot: az új energiájú hajtásláncok csúcsa, a YANGWANG U8 • A DENZA D9 tavalyi, Müncheni Autószalonon megrendezett bemutatója után itt a BYD prémiummárkájának újabb európai újdonsága, a DENZA N7 • A BYD a 4-es pavilon 4221-es standján, közel 1000 négyzetméteres területen állít ki a 2024-es Genfi Autószalonon. A márka sajtókonferenciája február 26-án hétfőn, 11 óra 45 perckor kezdődik
A BYD, az új energiákkal hajtott járművek (NEV) és az elektromos-autó akkumulátorok globális vezető gyártója számos újdonsággal - új modellekkel, almárkákkal és innovatív elektromos hajtástechnológiákkal - érkezik a 2024-es Genfi Autószalonra. A márka egyik legfontosabb újdonsága a BYD SEAL U DM-i európai premierje, új, Super DM (DM: Dual Mode) plug-in hibrid hajtáslánccal. A hétüléses, összkerék-hajtású, és tisztán elektromos BYD TANG új, felfrissített sorozata szintén Genfben látható először, és komoly meglepetésként két innovatív műszakiságú almárka - a YANGWANG és a DENZA - is az európai piacra lép. Mindkettő sokrétű és magas színvonalú kínálattal érkezik Európába.
A BYD európai kínálata új modellekkel és új technológiákkal is bővül
A BYD európai megjelenése óta összesen hat, tisztán elektromos hajtású modellt vezetett be az Európai piacon: a BYD ATTO 3-at (kompakt SUV), a BYD HAN-t (felső-középkategóriás szedán), a BYD TANG-ot (felső-középkategóriás SUV), a BYD DOLPHIN-t (kompakt ötajtós), a BYD SEAL-t (középkategóriás szedán) és a BYD SEAL U-t (középkategóriás SUV). Genfben a SEAL U családja új taggal, a plug-in hibrid hajtású BYD SEAL U DM-i-vel bővül; Super DM (DM: Dual Mode) technológiával. Az újdonság a BYD magas hatásfokú, praktikus és környezettudatos válasza az európai piacok közlekedési igényeire, hosszú töltési idők nélküli nagy hatótávolsággal. A BYD SEAL U DM-i azokon az európai piacokon jelenik meg elsőként, ahol az elektromos töltőhálózat nem eléggé fejlett, illetve ahol a vásárlók olyan közlekedési eszközre vágynak, amely az elektromos hajtás valamennyi előnye mellett - benzinmotorja révén - kiemelkedően hosszú hatótávolságot is kínál, hosszadalmas akkumulátortöltések nélkül.
Az alapjaiban felfrissített hétüléses, összkerék-hajtású, és tisztán elektromos üzemű BYD TANG szintén a Genfi Autószalonon látható elsőször. Az intelligens műszakiságú akkumulátoros-elektromos SUV kényelmes, tiszta és gazdaságos használatot kínál, gyors töltéssel, nagy teljesítménnyel és akár 530 km-es (WLTP vegyes) hatótávolsággal. A BYD TANG már európai premierje előtt maximális, 5 csillagos eredménnyel végzett az Euro NCAP töréstesztjén.
BYD új és innovatív almárkái: a YANGWANG és a DENZA
A BYD genfi újdonságai között kiemelt helyen szerepel almárkája, a YANGWANG első európai bemutatója. A csúcsszínvonalú luxusmárka az új energiákkal hajtott járművek legmagasabb kategóriáját képviseli. A BYD a YANGWANG különleges technikai megoldásaiba is bepillantást enged az idei Genfi Autószalonon.
A kiállítási stand egyik főszereplője a két jelentős technológiai újdonságot is hordozó YANGWANG U8 lesz. Ezek egyike az e⁴ platform, a másik pedig a DiSus-P elnevezésű, intelligens szabályozású hidraulikus felfüggesztés. A BYD e⁴ platformja a világ első sorozatgyártású négymotoros, kerekenkénti független hajtású padlólemeze, kategóriaelső biztonsági- és teljesítménymutatókkal. A négy (kerekenkénti egy-egy) villanymotor teljesítménye és nyomatékleadása külön-külön szabályozható, így a tapadás és a nyomatékátvitel minden helyzetben pontosan kézben tartható, rendkívül rövid reakcióidőkkel. A négy villanymotor teljesen független szabályozása a kormányzási jellemzőket is alapjaiban átalakítja: a jobb- és baloldali hajtás akár ellentétes irányban is járatható, így a YANGWANG U8 - harckocsi szerűen - egyhelyben is képes megfordulni. Az elektrohidraulikus működésű BYD DiSus felfüggesztés nem csak a menetdinamikai jellemzőkre hat kedvezően, de a kanyarodási oldaldőlés visszafogásával csökkenti a borulási hajlamot, és teljesen eltűnteti a fékezéskor jelentkező billenést, miközben rossz úton is kiváló tapadást kínál.
A 2010-ben alapított DENZA a BYD és a Mercedes-Benz közös vállalkozása, mára igazi prémiummárkává fejlődött, különleges műszaki megoldásokkal és kiemelkedően magas színvonalú szolgáltatásokkal. A hétüléses, (2+2+3 ülésképletű) DENZA D9 egyterű tavalyi, müncheni bemutatója után az újdonság most Genfben hivatalosan is az európai piacra lép. Kényelmi és biztonsági jellemzőivel, valamint teljesítménymutatóival egyaránt a legmagasabb kategóriát célozza meg, luxust és személyre szabható vezetési élményt kínálva. Mindössze hat hónappal kínai bevezetése után a DENZA D9 máris a helyi piac legkelendőbb egyterűje. A DENZA kiemelt 2024-es genfi újdonsága az N7 jelű sportos, középkategóriás és tisztán elektromos hajtású SUV lesz.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!