A BYD elektromos személygépjármű-gyárat épít Magyarországon az európai helyi gyártás céljából
• Új, modern személygépjármű-gyár épül Szegeden, Magyarországon • Az új gyárral több ezer helyi munkahely létrehozását tervezi • A szegedi létesítmény lesz az első BYD személyautó-gyár Európában • A BYD függőleges ellátási lánc integrációja hozzájárul egy helyi zöld 'ökoszisztéma' létrehozásához, támogatva a fenntarthatóségi misszióját
A BYD, a világ vezető elektromos járműgyártója, bejelentette európai stratégiájának következő lépését egy vadonatúj gyártó- és termelőközpont építésével Szegeden, Magyarországon. Az új, modern létesítmény az első ilyen jellegű lesz, melyet egy kínai autógyártó cég épít Európában, és rendelkezni fog az előremutató autógyártósorral. A gyár fázisokban épül majd fel, és több ezer helyi munkahelyet tervez létrehozni, fellendítve a helyi gazdaságot és támogatva a helyi ellátási láncokat.
Az új gyártási létesítmény a legfejlettebb globális technológiát és magasan automatizált gyártási folyamatokat fog magában foglalni, hogy egy vezető újenergiás személygépjármű-gyártó központot hozzon létre a világon. Ennek a gyártóközpontnak az építése pozitív hatással lesz a helyi gazdaságra, elősegítve a technológiai együttműködést és innovációt Kína és Magyarország között. A BYD emellett szakértelmét használja fel a függőleges ellátási lánc integrációjában annak érdekében, hogy segítse a zöld 'ökoszisztéma' létrehozását helyileg.
A BYD újenergiás járműgyártó gyára
Európa szívében, Magyarország lényeges közlekedési csomópont, továbbá büszkélkedhet a járműiparban szerzett szaktudással, tapasztalattal. Megfelelő infrastruktúrával és jól kialakított ipari háttérrel rendelkezik, emiatt több prémium európai gyártó is választotta már személyautók gyártási helyszínéül. Ez tovább erősíti a BYD döntését arról, hogy Magyarországot tegye az európai gyártási műveletek középpontjává.
A BYD márka jelentős előrelépéseket tett az európai személyautó üzemének elindításában. Az első év során a cég 230 kiskereskedelmi üzletet hozott létre 19 országban, és öt új modellt mutatott be (BYD HAN, BYD TANG, BYD ATTO 3, BYD SEAL és BYD DOLPHIN), amelyek a C-től az E szegmensig terjednek, beleértve a ferdehátúakat, szedánokat és terepjárókat. Emellett három új modell tervezett bevezetése a következő 12 hónapban.
A "1°C-kal Hűtsük le a Földet" globális márkastratégiája által hajtva a BYD célja felgyorsítani az újenergiás személygépjárművek európai piaci áttörését, tovább mélyíteni globális stratégiáját, és aktívan támogatni a globális energiastruktúra zöld átalakítását.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!