A CITROËN BEMUTATJA A VADONATÚJ Ë-C3-AT, AZ ELSŐ, MEGFIZETHETŐ ÉS EURÓPÁBAN GYÁRTOTT ELEKTROMOS AUTÓT
• PÁRATLAN KÉNYELEM: az új ë-C3 kínálatában először szerepel a méltán híres Citroën Advanced Comfort® felfüggesztés, melyhez most új kialakítású Citroën Advanced Comfort® ülések társulnak. Mi több, a teljesen zaj- és vibrációmentes működésnek köszönhetően az ë-C3 tökéletesen stresszmentes vezetést biztosít.
• EGYSZERŰ ÜZEMELTETÉS a 44 kWh-s akkumulátorcsomagnak köszönhetően, amely akár 320 km (199 mérföld) WLTP hatótávolságot biztosít, valamint a 100 kW-os egyenáramú gyorstöltés jóvoltából, mellyel mindössze 26 perc alatt 20%-ról 80 %-ra tölthető fel az akkumulátor.
• GAZDAG FELSZERELTSÉG: az új Citroën ë-C3 a szegmensben elvárt berendezések teljes skálájával rendelkezik, és olyan intelligens megoldásokat kínál, mint a műszerfal innovatív átalakításával létrehozott vadonatúj C-ZEN LOUNGE.
• A LEGJOBB AJÁNLAT A PIACON: a 320 km-es hatótávolságú ë-C3 kezdőára 23 300 euró*. Ebből is látszik, hogy a Citroën továbbra is küldetésének tekinti, hogy az elektromos mobilitást mindenki számára elérhetővé tegye. Ezért 2025-ig a márka egy még ennél is megfizethetőbb (19 990 euró kezdőárú), 200 km hatótávolságú ë-C3 bevezetését ígéri.
• A kezdettől elektromos modellekhez tervezett „Smart Car” platformra épült ë-C3 új formanyelvet és jellegzetes márkajegyeket vezet be.
A Citroën a C3 negyedik generációjának bevezetésével teljesen átrendezi az Európában gyártott többfunkciós városi autók piacát. A most először elektromos változatban is elérhető új ë‑C3 páratlan fedélzeti kényelmet, gondtalan elektromos élményt és kiemelkedő felszereltséget kínál rendkívül versenyképes áron. Mindezt úgy, hogy Európában gyártják.
Az ë-C3 büszkén vezeti a Citroën legnépszerűbb autójának negyedik generációs modellsorozatát. A márka bestselleréből az első generáció 2002-es bevezetése óta eddig több mint 5,6 millió példány kelt el. A közkedvelt C3 a márka legkeresettebb modellje, és a Citroën európai eladásainak 29%-áért felel. 2022-ben Európában a C3 a városi autók piacának 11 %-át tudhatta magáénak.
A vadonatúj ë-C3 új fejezetet nyit a Citroën történetében. A merészségéről híres népszerű márka újradefiniálja magát, hogy meg tudjon felelni annak a kihívásnak, amit a tisztán elektromos autózás széles körben való elérhetővé tétele jelent. A márka válasza egy Európában tervezett és gyártott, 100%-ban elektromos, sokoldalú városi autó, mely azokat az ügyfeleket célozza meg, akik megfizethető áron szeretnék élvezni a kibocsátásmentes közlekedés előnyeit.
Ahogy Thierry Koskas, a Citroën vezérigazgatója mondja: „A megfizethető járművek gyártására való törekvés mindig is fontos része volt a Citroën identitásának. Az ügyfelek B szegmenssel kapcsolatos elvárásai azonban sokat változtak, jól jelzi ezt az SUV-k növekvő népszerűsége és az az egyre nagyobb igény, ami a városi és városon kívüli elektromos autózás előnyeinek megtapasztalására irányul. Az európai gépjárműgyártók számára egyre nagyobb kihívást jelent, hogy megfeleljenek ezeknek az elvárásoknak. A Citroën az európai ügyfeleknek kínált, tisztán elektromos vadonatúj ë-C3-mal most pontosan erre vállalkozik. Az üdítően modern és kényelmes modellt úgy terveztük, hogy a lehető legjobban megfeleljen a vásárlói igényeknek. Az Európában tervezett és gyártott autó gazdag felszereltséggel rendelkezik, és kimondottan megfizethető: kezdőára 23 300 euró*.”
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!