A Hyundai TUCSON felpörgeti a kalandot a Sony Pictures ‘Uncharted’ című filmjében
Egy különlegesen átalakított TUCSON ‘Beast’ prototípus is megjelenik a Sony Pictures ‘Uncharted’ című filmjében, amely február 10-től látható a magyar mozikban.
- A Hyundai Motor globális marketig kampányának keretében egy új televíziós reklámfilmben szerepel a TUCSON és a film egyik főszereplője, a Nathan Drake karakterét alakító Tom Holland
- Az ‘Uncharted’ a második gyümölcse annak a Hyundai Motor és a Sony Pictures közötti, stratégiai együttműködésnek, amely a rendkívül sikeres ‘Pókember: Nincs hazaút’ filmmel vette kezdetét.
A vadonatúj 2022. modellévi Hyundai TUCSON a Sony Pictures hamarosan bemutatkozó filmjében, az ‘Uncharted’-ben csillogtatja meg sokoldalú képességeit és futurisztikus megjelenését, amint egyedi kialakítású ‘Beast' prototípusa még izgalmasabbá teszi az eseményeket.
A TUCSON ‘Beast’ mellett olyan népszerű sorozatgyártású modellek is megjelennek a filmben, mint a vadonatúj, 2022. modellévi Hyundai TUCSON, vagy a Genesis G90, Genesis G80 és Genesis GV80 modellek. A kizárólag mozikban bemutatkozó filmet Magyarországon február 10-től, az Egyesült Királyságban február 11-től, az Egyesült Államokban és a világ más piacain február 18-tól vetítik.
„A vadonatúj TUCSON egy olyan, rendkívüli adottságokkal és képességekkel rendelkező szabadidőjármű, amely tökéletes választás egy kincskereső kalandhoz.” – mondta Thomas Schemera, a Hyundai Motor Company alelnöke, globális marketing igazgatója, a vállalat ügyfélélmény-részlegének vezetője. “Az ’Uncharted’ világszerte több millió rajongóval rendelkezik. Nagy örömünkre szolgál, hogy olyan formában mutathatjuk be a Hyundai járművek képességeit és technológiai felkészültségét, amely kreatív módon illeszkedik a Sony Pictures filmjébe. Együttműködésünk első állomása, a ’Pókember: Nincs hazaút’ című film rendkívül sikeresen népszerűsítette a Hyundai IONIQ 5 és TUCSON típusokat; meggyőződésünk, hogy az ’Uncharted’ folytatja majd ezt a hagyományt.”
A Sony Pictures akció-kalandfilmje a Naughty Dog azonos című PlayStation videojátékán alapul. A filmben a veterán kincskereső Victor „Sully” Sullivan (Mark Wahlberg) felkéri a dörzsölt tolvajt, Nathan Drake-et (Tom Holland), hogy kutassák fel Ferdinánd Magellán ötszáz évvel ezelőtt elveszett kincsét. A munka egyszerű rablásnak indul, ám végül a páros az egész világot bejárva, vérfagyasztó kalandokon át fut versenyt az idővel és a kegyetlen Moncadával (Antonio Banderas), aki családi örökségének tekinti, és magának követeli a kincset. Ha Nate és Sully meg tudja fejteni a kincs helyére utaló jeleket, és megoldják a világ egyik legősibb rejtélyét, nem csak ötmilliárd dollárnyi kincs ütheti a markukat, de talán Nate elveszettnek hitt testvérét is megtalálhatják – ám ehhez meg kell tanulniuk együtt dolgozni.
A Hyundai formatervezési és műszaki központja (Irvine, Kalifornia, USA) és a Sony Pictures közösen fejlesztették ki a robusztus megjelenésű TUCSON ’Beast’ koncepciójárművet, amely megerősített lökhárítókkal és abroncsokkal, valamint további, kalandokra termett felszerelésekkel teszi még lélegzetelállítóbbá a kalandokat.
„A Hyundai stábja olyan szórakoztató globális kampányt dolgozott ki, amely tökéletesen ragadja meg az ’Uncharted’ kalandoktól átitatott hangulatát, és rávilágít arra, hogy miért is olyan eredményes ez az együttműködés.” – mondta Jeffrey Godsick, a Sony Pictures Entertainment globális együttműködésekért és márkamenedzsmentért felelős alelnöke, a hely alapú szórakoztatási divízió vezetője.
A filmhez kapcsolódó marketing tevékenységek keretében a Hyundai Motor nem csak egy globális televíziós reklámot készített Tom Holland főszereplésével, de számos további digitális és helyi promóciót is szervezett. Az ’Autómosó’ című, 60 másodperces reklámfilmben Tom Holland Nathan Drake szerepében jelenik meg, aki sárral borított, kincskereső szerszámokkal és eszközökkel teli TUCSON-jával megérkezik a helyi autómosóba. Miközben mossák az autót, Nathan kifújja magát, hogy aztán patyolat tiszta TUCSON-nal induljon el újabb kalandok felé. A film 30 másodperces változata 2022 februárjában nagy nézettségű televíziós műsorokhoz kapcsolódóan kerül adásba az Egyesült Államokban, Európában, Koreában és más globális piacokon.
A Hyundai Motor ’Uncharted’ kampánya annak a globális, több filmre vonatkozó promóciós együttműködési megállapodásnak a keretében jött létre, amelyet a Hyundai Motor 2020 májusában kötött a Sony Pictures vállalattal, hogy termék- és technológiai innovációkon keresztül mutathassa be a vállalat emberközpontú mobilitási jövőképét. Az együttműködés előző, igen sikeres állomása a ’Pókember: Nincs hazaút’ című film volt, amelyet jelenleg is vetítenek a filmszínházakban, és amelyet minden idők 10 legnagyobb bevételt termelő filmje között tartanak számon.
Az együttműködés következő lépéseként a Hyundai Motor a hatalmas szakmai sikernek számító, Oscar-díjas animációs film, a ’Pókember - Irány a Pókverzum’ folytatásában, a 2022 októberében bemutatkozó ’Spider-Man: Across the Spider-Verse (Part One)’ című filmben is szerephez jut.
A MARVEL és a kapcsolódó karakternevek: © és ™ 2022 MARVEL
Az “Academy Award®” és/vagy “Oscar®” az észak-amerikai Filmművészeti és Filmtudományi Akadémia (Academy of Motion Picture Arts and Sciences) bejegyzett védjegyei.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!