A Nissan és Brie Larson a „Thrill” című új kampányban együtt indulnak a vezetés izgalmának felfedezésére
A „Thrill” marketingkampány szemléletes képet ad arról, merre tart a Nissan márka
- A Nissan megújult járműkínálatának izgalmakkal teli világába az ismert színésznő, Brie Larson vezeti be az érdeklődőket.
- Továbbá két korábbi merész Nissan reklámfilm is megjelenik, melyek szintén a márka különleges vezetési élményét közvetítik
A 20 hónap alatt 10 új termékkel jelentkező Nissannál a következő időszak a megújult modellválaszték által nyújtott izgalmakról szól, és ezt a felvillanyozó érzést az ügyfeleknek is igyekeznek átadni. A márka legújabb amerikai reklámkampányában az ismert színésznő, Brie Larson mutatja be a Nissan múltjának, jelenének és jövőjének lenyűgöző járműveit. „Az új Nissan” („The New Nissan”) című reklámszpotjának bemutatójával indítja útjára a „Thrill” (Izgalom) névvel fémjelzett kampányát.
A film nyitójeleneteiben Larson a Nissan elmúlt évtizedeinek meghatározó járműveit próbálja ki és megállapítja: az autók valaha a popkultúra fontos szereplői voltak, mára azonban ez az érzés valahogy megkopott. A film ezután éles kanyart vesz, és a következő jelenetekben Larson már egy Z Proto lendületét élvezi, úttalan utakat jár be egy Frontier sofőrjeként, egy teljesen elektromos LEAF volánja mögött ül, majd egy technológiai megoldásokkal teli 2021-es új X-Trailt vezet, láttatva mindazt, ami ezeket az autókat egyedien izgalmassá teszi. A klip végén Larson már egy Nissan Ariyával hajt el, majd egy nagytotálban pillanthatjuk meg a Nissan új termékkínálatát.
„A Nissannál úgy véljük, minden kanyar új izgalmakat rejt, és ezt a teljesen megújult termékválasztékunkkal is meg akarjuk mutatni”, mondja Allyson Witherspoon, a Nissan USA alelnöke és marketingigazgatója. „Brie-vel több mint egy éve dolgozunk együtt, és úgy véljük, a legújabb kampányban is igazán átélhető módon adja át ezt az üzenetünket.”
A Nissan tavaly márciusban, az átdolgozott Sentrát bemutató „Refuse to Compromise” (Kompromisszum kizárva) című kampányban dolgozott először együtt Larsonnal. Larson és a Nissan útjai ezután az elmúlt év őszén, a teljesen új 2021-es Nissan Rogue-ot bemutató kampányban találkoztak újra, amelyben az autó igen változatos helyzetekben bizonyította összkerékhajtásának előnyeit; ezzel Larson és a Nissan között többéves együttműködés vette kezdetét.
„Hihetetlenül jó volt együtt dolgozni a Nissan-csapattal a »Thrill« kampány bemutatójára készülve”, mondja Larson. „Legyen szó egy autós utazásról vagy a napi közlekedésünkről, a vezetés akkor jó, ha örömet okoz. Számunkra mindig lelkesítő megélni a vezetés szabadságát.”
Ebben a hónapban mutatta be a Nissan „The Chase” (A hajsza) című reklámját is, amely az elődöntőbe vezető útról szól. A „Thrill” kampány nemrégiben indult az amerikai tévécsatornákon, interneten és a közösségi média felületeken.
Brie Larson egyébként Emmy- illetve Golden Globe-díjas színésznő, elsősorban Marvel filmekből ismerhetjük, ő alakítja Marvel Kapitányt, aki több Bosszúállók filmen is feltűnik, valamint „A szoba” című thrillernek is ő a főszereplője.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!