A Škoda lett a legnépszerűbb autómárka szeptemberben Magyarországon
A Škoda lett a szeptemberi hónap piacvezető személyautó márkája Magyarországon. A márka az idei év összesített első kilenc hónapját tekintve a dobogó 3. helyén áll.
Összesen 1096 darabbal a Škoda lett a legkelendőbb személyautó márka hazánkban szeptemberben, ennyit helyeztek forgalomba, derült ki a Datahouse október elsején publikált adataiból. Németh János, a Škoda márkaigazgatója szerint ez az eredmény a kiváló új modelleknek, a gyártás normalizálódásának, az ügyfelek lojalitásának és az értékesítésben dolgozó szakemberek kiemelkedő teljesítményének köszönhető.
„Ebben az évben több modellünk is részben, vagy teljesen megújult” – mondta Németh János. „Továbbra is az Octavia a legnépszerűbb a széles termékpalettánkon, amit a teljesen új Kodiaq és Superb követ. Az akciós modelljeink is jelentősen hozzájárulnak a sikereinkhez, amik a privát ügyfelek körében is kellően népszerűek. Büszkék vagyunk rá, hogy újra egyre több magyar vásárló választja a márkát és hisszük, hogy a jövőben is meg tudjuk tartani jelentős szerepünket.”
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!