A túlélő túra teljesítve!
Villáminterjú Juhász Csabival a Boldogkő rally után.
I. Therwoolin Boldogkő Rally a Pannon Kupáért
Juhász Csaba - Szentkúti Tamás
Renault Clio R3T
Kole Media Center Kft.
2021.04.17-18.
Az első három gyorsaságit legszívesebben elfelejtenétek. Mi is volt a Renaulttal?
- Gyújtás problémánk adódott. A gyertyákkal volt gond, amit nem értek. Újak voltak, amit a verseny előtti teszten tettek az autóba. Ott nem volt semmilyen gond az autóval, itt a versenyen pedig az első szakasz rajtjában már jelentkezett a probléma. Már etapon is néha kihagyott a gyújtás, aztán a rajtban három hengeres lett a Clio. Sajnos így szenvedtük végig az első 3 gyorsaságit. A második szakaszon sikerült megforognom, így még több időt veszítettünk, nagy hátrányba kerültünk. Aztán a szervizben kicseréltük a gyertyákat és utána hibátlanul működött az autó. Próbáltam ezt az első kört kitörölni és újult erővel versenyezni, de ez már nem igazán ment.
A kilenc gyorson hány féle gumival vágtatok neki? Jó volt-e a gumiválasztásotok?
- Az első körre jó volt a gumiválasztás, bár három hengerrel mindegy is volt, hogy milyen gumi van az autón. A második körre keményebb gumikat raktunk fel, ami nem jött be. Sajnos nem melegedett eleget az időjárás. A hatodik gyorsaságin pedig elkapott minket az eső, ami kalandossá tette a szakaszt, de hát ilyen a rally.
A három gyorsasági szakasz közül melyik és miért jött be nektek?
- Az utolsó, mert ott már rendesen esett az eső, esőgumikon voltunk, így nagyon élveztem a gyorsaságit.
Ha újra rajtolhatnál, mit tennél másként?
- Kicserélném az első szervizben a négy gyertyát. De sok minden mást is. Nagyon fáradtan érkeztem a pályabejárásra, és rá is nyomta a bélyegét az egész versenyre. Kutival is rég mentünk már együtt, össze kellene csiszolódnunk a gyorsaságikra. Az etapon viszont jó volt a hangulat az autóban.
Összességében hogy értékeled a versenyzéseteket és magát a rallyt?
- A verseny alapvetően jó lehetett volna, szeretem ezeket a pályákat, de ez a verseny most nem jött össze. A rendezőnek volt pár jó ötlete, mint a parc ferme és a díj átadó a várnál, de a szerviz park kritikán aluli volt.
Legközelebb egerben találkozhatunk veletek?
- Eger szerintem kimarad, Salgó Rally lehet a következő hazai futamunk.
Együttműködő partnereink: Volvid, Lel Kft., Zsilip 2008 Kft., Decran Hungary Kft., Interdairy Hungary Kft., Seamaster Products Kft., Gran-Export Kft., Altis Építő Kft., Endriago Kft., TT SPED, West- Start Kft., West-Parcel Kft., Komplex-D Kft., H B c.e Kft., Boxi Trans Kft., Mihidra Kft., ML-LOG Kft., Dr Lan Kft., Lanexpert Kft., Mahiti Kft., Phobex Kft., LA-TO Beton Kft., WellTest Info Kft., Delta Hungária Építő Kft., Delta Magyarország Kft., Naturgold Farms Kft., Vídia Csavar Kft., DSG Kft., HUN-THERM Consulting Kft., P.O.P., Diák-Meló, Black Point Kft., NR Szoftver Kft., Extrem Line Kft., Hydroflow Kft., Artifex J+J Kft., BIMF Kft., Private Reprezent Kft., Denver Kft., LU-KO LIVE Kft., Borsod Color Kft., Sahinler Kft., JB Controll Kft., Corpus Bútorgyártó Kft., Salépker-EU 2000 Kft., Nyírség MÉH Kft., Dankó Trans Bau Kft., Nagy Ferenc E.V., Total Wagon Management Kft., Civis Solar Hungária Kft., Inter-Agrowashker Kft., Zoltán Electric Kft., PMP Trans Kft., Granulines Invest Kft., Zöld Élet Szociális Szövetkezet, FLOTÁL.EU, FAB-METÁL KFT., CVR-Transport Kft., Rail & PaperlogEASTics Kft.
Fotó: Hajóka SportFotó
- Hajósi Miklós -
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!