Az IVECO T-Way nyerte el a rangos iF Tervezési Díjat
Stílusos, mégis ellenálló és célszerű kialakításának elismeréseként az iF Tervezési Díj zsűrije az IVECO T-Way modelljének, a vállalat nehézgépjármű kínálatába tartozó legszívósabb és a legextrémebb terepviszonyokra tervezett tehergépjárművének ítélte oda a nívós elismerést.
Az IVECO T-Way a Nehéz Tehergépjármű: Ipari Tervezés kategóriában nyerte el a sokak által áhított iF Tervezési Díjat. Az 1953-ban Németországban alapított iF díj pecsétje az innovatív tervezés szimbólumaként szolgál mind a fogyasztók, mind a tervezői szakma szemében. A 120 nemzetközi tervező szakemberből álló független zsűri innovatív kialakításának köszönhetően az IVECO T-Way modelljét választotta, amely a stílusos megjelenést és új technológiákat vezetett be ebben az újításokat hagyományosan kerülő szegmensben.
Az IVECO T-Way egy erős, szívós, minden célra megfelelő tehergépjármű, amelyet úgy terveztünk, hogy bármilyen körülmények között el tudja látni feladatait. A modell az IVECO Way nehézgépjármű termékcsalád fő elemeinek gyakorlatba ültetésére koncentrál, illetve az IVECO márka alapvető külső jellemzőinek mindegyikét átveszi, többek között az egyedülálló és rendkívül részletesen megtervezett hűtőrácson megjelenő büszke logót és a fényszórók jellegzetes alakját is.
Minden részletet úgy terveztünk meg, hogy az maximális funkcionalitást tegyen lehetővé a terepi feladatok teljesítése során. A stílus és a funkcionalitás olyan tervezési elemekben is együtt jelenik meg, mint a lökhárító fém sarkai, amelyek védelmet nyújtanak a fényszóróknak és sérülés esetén könnyen lecserélhetők.
Az IVECO T-Way szívós, minden célra alkalmas külseje a fülke a sofőr kényelmét és biztonságát szolgáló belső kialakulásával párosul, amely kitűnő ergonomikus jegyekkel, beépített technológiákkal és magas fokú hálózati csatlakoztathatósággal rendelkezik. A műszerfalat a hivatásos sofőr igényeinek megfelelően terveztük meg, könnyen elérhető kapcsolókkal, amelyeket funkciójuk szerint csoportokra is osztottunk, valamint felületeiket az autóipari szabványoknak és a terepi feladatoknak is megfelelően alakítottuk ki. A kormánykerék fém váza, valamint az információs és szórakoztató terület a külső megjelenés stílusjegyeit tükrözik, egy 360 fokos IVECO T-Way élményt garantálva.
Az IVECO T-WAY azonban kifejezetten a terepi vezetésre kifejlesztett funkciókkal ellátott, új HI-TRONIX automatikus váltóműve révén soha nem veszíti szem elől feladatát. Az új hátsó tárcsafékek, az ellenálló hátsó felfüggesztés, alacsonyabb nettó tömeg, csatlakozási lehetőségek, digitális szolgáltatások és a rendkívül kényelmes fülke együtt olyan praktikus technológiai lehetőségeket kínálnak az üzemeltetők számára, amelyek hozzájárulnak jövedelmező és modern vállalataik fenntartásához.
Marco Armigliato, az Iveco Group ipari tervezőosztályának vezetője megjegyezte: „Rendkívül megtisztelve érezzük magunkat, hogy a zsűri az IVECO T-Way modellt választotta a rangos iF Tervezési Díj nyerteseként. Kialakítása egyesíti a szívósságot, a megbízhatóságot, a hatékonyságot és a sofőr központú tervezést, biztosítva a funkció és a stílus hatékony egységét. A modell a fenti elismerés mellett az elmúlt hat hónapban a Német Formatervezési Tanács által átadott, „Kitűnő Termékdizájnért” járó, nívós Német Tervezési Díjat, valamint a Red Dot 2022-es, rangos Terméktervezési díját is elnyerte.”
Az iF Díj nyerteseit 2022. május 16-án hétfőn jelentették be az iF Tervezési Díj a híres berlini Friedrichstadt-Palast színház épületében tartott díjátadó ünnepségén, ahol Marco Armigliato vette át az elismerést az Iveco Csoport nevében.
Az IVECO T-Way a márka extra nehézsúlyú járműve, teljesítmény, ellenállóképesség és hosszú élettartam bajnoka még nehéz terepen is, a szabványos értékeket meghaladó teherkapacitással. A modell az IVECO X-Way termékkel - a márka közúti és terepi célokra is kiváló modelljével - egészül ki, amelynek célja, hogy a közúti szállítást követően képes legyen az út utolsó szakaszát terepen is megtenni, hogy bárhol elérje a munkaterületet.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!