Barni és Roli az FRT.HU Kupán
Két szabadedzés és három mért kör várt a raliversenyző párosra a Valentin nap előtt megrendezett FRT.HU Kupán
Villámkérdések a fiúkhoz:
Miként is történt nálatok a pályabejárás?
Bátyi Barnabás: Úgy mentem el a versenyre, hogy bohóckodunk egyet téligumival hátul, de aztán a második körre feltettük a slicket és nem is volt annyira gáz a pálya. Mondtam Rolinak, hogy akkor menjünk időre, és megnézzük, mit tudunk kihozni a nem oda való guminkból.
Bacsik Roland: Érdekes volt, mert lefelé a versenyre menet, megbeszéltük, hogy felrakjuk a téligumikat, aztán jól érezzük magunkat. Ez így is történt, le értünk, és hátra raktunk 2 télit, mert nem láttuk értelmét a slickeknek, főleg hogy volt 4db egyforma M-es A048, ami semmit nem fogott a -11 fokban. Viszont az első edzőkörön rájöttünk, hogy Barninak nem való a téligumi. Így visszamentünk, kicsit megvagdostam a gumikat, hogy jobban melegedjen, meg jobban fogjon.
Miként abszolváltátok a három mért kört?
Bátyi Barnabás: Szerintem kihoztunk magunkból és a Ladából a maximumot. A dobogó 3. helyéről 2mp-el csúsztunk le, de egyébként nagyon jól szórakoztunk. Jó lett volna még vagy 3-4 kört menni.
Bacsik Roland: Mivel nem tudtunk gumit melegíteni, csak nagyon minimálisan, így az első körre kicsit orrtolósan mentünk ki, de a pálya negyedétől elkezdtek jobban fogni, így az első kör után abba maradtunk, hogy maradjon a slick. A második kör sikerült a legjobban időben. Barni is jobban érezte az autót. Próbáltam én is hozzá tenni a kis tudásom, amit nagy részben Volosinovszki Misi mellett tanultam, hogy hol engedje ki, illetve a féktávokon bizonytalan volt, emiatt mondani kellett, hogy mikor fékezzen, ami szinte mindig jól sikerült.
Voltak-e kalandjaitok a változó talajtapadású pályán?
Bátyi Barnabás: Igen. 1-2 hely ahol azért becsapós volt, de összegségében semmi nagy kaland nem történt velünk.
Bacsik Roland: Kalandunk hálistennek nem igazán volt. A második edzőkörön nem akarta az átbeszélő, hogy beszélgessünk. A pálya hamar száradt, így nem volt gond, egyre bátrabbak voltunk, volt ahol a kelleténél is.
Ha újra rajtolhatnál, mi az amit másként tennél?
Bátyi Barnabás: Teljesen más gumit vittem volna erre a pályára, és a féktávokra figyelnék még oda jobban, mert abban sok volt még úgy éreztük.
Bacsik Roland: Újra gondolnám, hogy elmegyek-e a versenyre ebbe a hidegbe. Ha újra rajtolnánk, akkor talán szereznénk más gumikat is, hogy tudjuk próbálgatni még az edzőkörökben, hogy a mért körre olyan gumival tudjunk menni, ami jól fog ebben a hidegben. Meg talán hamarabb összeraktuk volna fejben a dolgokat, mert a kerekeket is csak péntek este sikerült átgumizni, 10 db kereket vittünk, a 10 db kerekem 5 különböző helyen volt, az autóhoz a bakokért mikor mentem péntek este, még kész sem volt, szóval kicsit érdekes volt, de megoldottuk.
Legközelebb hol találkozhatunk veletek?
Bátyi Barnabás: Egyenlőre semmit sem tudok mi hogy lesz ebben az évben. Még mindenképpen amatőr versenyeken szeretnénk menni, aztán jövőre ha minden úgy alakul ahogy én akarom, megpróbálunk feljebb lépni esetleg Rally3-ba. 1 maximum 2 verseny erejéig.
Bacsik Roland: Pontosan nem tudom, hogy Barninak mik a tervei. Mivel most csak Robit helyettesítettem, amit biztosra tudok, hogy ha nem is mellette, de a szervizben számít rám, amit nehéz lesz megoldani, mert Misivel megyek Rally3-ba, és mellette Rally2-be szerelek. Szóval nem tudjuk mi lesz, de meg kell oldani!
Partnereink: Pet-Pack Kft., Copy n' More Kft., Golf Kft., Strapa-Pack Kft., Király Szerszám Kft., Keve-Land Kft., Fodor&Fodor Bau Kft., Getz András E.V.
Fotó: Hajóka SportFotó
- Hajósi Miklós -
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!