Bemutatkozik a DS 9 limuzin
DS 7 CROSSBACK és a DS 3 CROSSBACK bemutatása után egy elegáns limuzin koronázza meg a fiatal francia prémiummárka kínálatát. A DS 9-cel a DS márka megmutatja tudását, stílusát, kifinomultságát és technológiáját.
A lendületes vonalú DS 9 megtestesíti a hagyományok, a szaktudás és a csúcstechnológia tökéletes elegyét. A DS 9 arra invitál, hogy ismét felfedezzük a francia autógyártás legjavát. A márka a DS 9 globális forgalmazására készül.
A lendületes vonalú DS 9 megtestesíti a hagyományok, a szaktudás és a csúcstechnológia tökéletes elegyét. A DS 9 arra invitál, hogy ismét felfedezzük a francia autógyártás legjavát.
A nyújtott sziluett eleganciája A 4,93 m hosszú és 1,85 m széles DS 9 nagy, 690 mm átmérőjű kerekeken gördül, méretei impozánsabbak, mint kategóriatársaié. A modell az EMP2 padlólemez módosított verzióját használja, amely minden eddiginél nagyobb tengelytávolságot kínál. Ez nagyrészt a hátsó utastér méreteiben mutatkozik meg. A DS 9 finom vonalú, lejtős tetővonala a fastback modelleket idézi. A klasszikus lépcsőshátú karosszérián visszaköszönnek a DS Automobiles stílusjegyei, mint a DS WINGS és a parametrikus tervezésű, 3D hatású hűtőrács. A motorháztetőn a « Clous de Paris » mintázatú gilosált díszcsik most először jelenik meg gaz utastéren kívül is.
E-TENSE : la hibrid hajtás ereje és kényelme, akár 360 LE-vel A DS 9 elsőként egy E-TENSE tölthető hibrid hajtáslánccal lesz elérhető, amely egy benzines turbómotorból, valamint egy elektromos motorból áll. A kumulált teljesítmény 225 LE, a DS 9 zéró emisszió üzemmódban 40-50 km-t tud megtenni (WLTP), köszönhetően a 11,9 kWh kapacitású akkumulátornak. A villanymotort az automata, 8 fokozatú sebességváltóba integrálták. Maximális teljesítménye 80 kW (110 LE) és 320 Nm. Induláskor, intenzív gyorsításkor, vagy zéró emisszió üzemmódban lép működésbe, utóbbi esetben 135 km/h-ig használható. Az elektromos üzemmód minden induláskor aktív. A hibrid üzemmód automatikusan hangolja össze a motorok működését, 100% elektromos, 100% benzines, vagy egyszerre mindkettő, ha a helyzet úgy kívánja.
Az utasok számára az átmenetek nem érezhetők. A Sport E-TENSE üzemmód maximálisan kiaknázza mind a benzin-, mind a villanymotor teljesítményét, valamint sportosabb beállítást alkalmaz a gázpedál, a kormány, a sebességváltó és a vezérelt felfüggesztés tekintetében. A DS 9 energia-visszatápláló rendszere azonnal működésbe lép, ha lassítunk, vagy fékezünk, a felszabaduló energiával töltve az akkumulátort. Ráadásként az E-Save funkcióval tartalékolhatunk is energiát az akkumulátorban, így az út egy részét mindenképpen zéró emisszió módban tehetjük meg, például akkor, ha tudjuk, hogy be kell hajtanunk egy városközpontba. A 7,4 kW-os fedélzeti töltővel az akkumulátort másfél óra alatt feltölthetjük a szériában kínált kábel segítségével. . E-TENSE hibrid és benzinmotor A kínálat nemsokára két újabb motorváltozattal bővül : egy 250 LE-s, megnövelt hatótávolságú E-TENSE-szel, valamint egy 360 LE-s intelligens összkerékhajtású E-TENSE csúcsváltozattal. Egy 225 LE-s benzinmotor szintén elérhető lesz. Az összes változatba 8 fokozatú, automata sebességváltó kerül.
DS LOUNGE : a francia luxus az utazás szolgálatában És ha a hátsó ülések végre ugyanolyan kényelmesek lennének, mint az elsők ? A DS LOUNGE-dzsal a DS Automobiles csúcskomforttal kényezteti a hátul utazókat is. Hosszú, 2,90 m tengelytávjának köszönhetően a DS 9 hatalmas hátsó lábteret kínál. Az ülések fűthetők, masszázsfunkcióval rendelkeznek és szellőztethetők, ami a kategóriában egyedülálló.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!