Drukkolunk egy kis esőért, a Nézők szurkoljanak nekünk!
Idén a harmadik ERC futamán vesz részt Juhász Csaba. Most épp Bencs Zoltán navigál majd neki a 14 gyorsot magába foglaló versenyen
Csabival, a pilótával beszélgetek.
Október 20-án, rally teszten vettetek részt. Miként is értékeled azt?
- Nagyon hasznos volt, és rendkívül jók a benyomásaim az autóról. Sikerült jól beállítani az autót, persze ez már csak finomhangolás volt, mert a futómű beállítás oroszlán részét elvégezte Markovics Gyuri és Farkas Zsolti. Az autón is jelentős változtatások vannak, amiktől sokkal gyorsabb lett a Mitsubishi. Fantasztikus volt a teszten az autót vezetni, most nagyon jónak érzem a kocsit.
Pénteken a nyíregyházi rajtceremónia után irány a RabócsiRing, ahol egy szinkronpályás körverseny vár rátok, ami erősen az éjszakában lesz megrendezve. Itt gondolom, ésszel kell menni mert, beleszámít a versenyidőbe. Szereted-e az ilyen jellegű megmérettetést?
- Extra adrenalin löketet ad az üldözéses, szinkronpályás verseny. Nem igazán rallys a pálya, de a sok néző miatt még nagyobb a bizonyítási vágy, ezért parázs csaták lesznek. Szerintem itt senki sem spórol a lendülettel, mi sem fogunk óvatoskodni.
Szombaton hat gyors vár rátok ismerős szakaszokkal. Melyiket és miért várjátok jobban?
- Alapvetően mindegyiket, mert végre hazai pályákon, magyar nézők előtt versenyezhetünk egy ERC futamon. Már a teszten is jól esett az a sok pozitív energia, amit a nézőktől és az ismerőseinktől kaptunk. Nagyon jó érzés itthon versenyezni, de számomra a Füzér és az Újhuta a két igazi rally pálya, a szűk erdei utakon. Azokat nagyon élvezzük. Szerintem itt fog eldőlni a verseny, mert könnyű hibázni és minden apró hiba azonnal végzetes lesz. 2018-ban én is hibáztam, amikor kiütöttem pár fát az erdőből, most majd ezt az akciót kihagyom!
Vasárnapra eggyel több gyorsot mért rátok a rendező, benne egy városi szakasszal, amire reméljük sok néző fog kilátogatni. Ez is mért-értékelt gyors lesz. Azért meg-meg fogod húzni a kézit és a nézőknek is fogsz autózni?
- Az majd attól függ, hogy állunk a versenyben. Ha sietni kell, akkor a kéziféket csak szükség esetén használjuk.
Végezetül milyen tervvel érkeztek a kelet kapujába a Rally Hungary-ra?
- Megpróbálunk ésszel, de nagyon gyorsan menni. Most már alkalmas lehet az autónk arra, hogy a kategória elejével küzdjünk, de jó lenne, ha az eső is besegítene. Szóval drukkolunk egy kis esőért, a Nézők meg drukkoljanak nekünk!
Együttműködő partnereink: Volvid, Lel Kft., Zsilip 2008 Kft., Decran Hungary Kft., Interdairy Hungary Kft., Seamaster Products Kft., Gran-Export Kft., Altis Építő Kft., Endriago Kft., TT SPED, West- Start Kft., West-Parcel Kft., Komplex-D Kft., H B c.e Kft., Boxi Trans Kft., Mihidra Kft., ML-LOG Kft., Dr Lan Kft., Lanexpert Kft., Mahiti Kft., Phobex Kft., LA-TO Beton Kft., WellTest Info Kft., Delta Hungária Építő Kft., Delta Magyarország Kft., Naturgold Farms Kft., Vídia Csavar Kft., DSG Kft., HUN-THERM Consulting Kft., P.O.P., Diák-Meló, Black Point Kft., NR Szoftver Kft., Extrem Line Kft., Hydroflow Kft., Artifex J+J Kft., BIMF Kft., Private Reprezent Kft., Denver Kft., LU-KO LIVE Kft., Borsod Color Kft., Sahinler Kft., JB Controll Kft., Corpus Bútorgyártó Kft., Salépker-EU 2000 Kft., Nyírség MÉH Kft., Dankó Trans Bau Kft., Nagy Ferenc E.V., Total Wagon Management Kft., Civis Solar Hungária Kft., Inter-Agrowashker Kft., Zoltán Electric Kft., PMP Trans Kft., Granulines Invest Kft., Zöld Élet Szociális Szövetkezet, Flotál.eu, FAB-METÁL KfT., CVR-Transport Kft., Rail & PaperlogEASTics Kft., AQUA LINEA Kft.
Fotó: FTF pictures
- Hajósi Miklós
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!