Éppen tökéletes: az élet apró örömeinek értékelésére buzdító kampánnyal debütál Amerikában a Toyota Corolla Cross
Nem túlzás kijelenteni, hogy teljesen átrajzolhatja szegmense értékesítéseit a világ legnépszerűbb autója, a Toyota Corolla SUV változata, az idén ősszel Magyarországra is megérkező vadonatúj Corolla Cross
A slágermodell C-HR szegmensébe érkező új Toyota crossover egy másik ügyfélkört szólít meg ugyanabban a kategóriában, hasonlóan a Highlander – Land Cruiser pároshoz, amely mára hazánkban is abszolút letarolta a szegmensét. A hozzánk ősszel érkező leendő globális sikermodell értékesítése Amerikában most kezdődik, ahonnan a napokban jött a hír arról, hogy amerikai versenytársa 90 éves hegemóniáját megtörve a Toyota 2021-ben megszerezte a piacvezető pozíciót. Ennek megtartásában komoly szerep hárulhat a Corolla család legújabb, sokoldalú tagjaként a vadonatúja Corolla Crossra, amely a vidám hangulatú ’Éppen tökéletes’ kampánnyal kezdi meg az új évet, ami kihangsúlyozza a kompakt SUV képességeit és szolgáltatásait, amelyek tökéletes megoldást biztosítanak az élet kihívásaihoz.
„Izgatottak vagyunk a vadonatúj Corolla Cross amerikai premierje és az ’Éppen tökéletes’ kampány kapcsán, amely mindennapi pillanatok megünneplésére buzdít, legyen az apróbb vagy nagyobb öröm.” – avat be Lisa Materazzo, a Toyota észak-amerikai alelnöke és marketing vezetője. „A Corolla Cross mindenre képes, amit vezetője szeretne – egy emelt és továbbgondolt kompakt SUV modell, amely minden életstílushoz tökéletesen igazodik.”
A teljes mértékben integrált Corolla Cross bevezető kampány a Toyota többször bizonyított Total Toyota (T2) marketing modelljére alapul, amely teljes mértékben figyelembe veszi a teljes amerikai célközönség transzkulturális vonatkozásait. A Toyota kampányok egyetlen stratégia, kreatív ötlet és médiaterv alapján átfogó marketing megközelítéssel indulnak a multikulturális szempontokat is figyelembe vevő teljes piaci modellel. A T2 ügynökségi csapat magában foglalja a Saatchi & Saatchi, a Burrell Communications, a Conill Advertising és az Intertrend ügynökségeket, a ZenithMedia pedig a televíziós és a kültéri megjelenésekért felel. A kampány egységes stílusban nyit a közönség felé az összes T2 ügynökségi klipben, amelyek az alábbiak.
A Saatchi & Saatchi által készített, Max Malkin által rendezett „Perfect Getaway” klip egy hétvégi kirándulásra készülő baráti társaságot állít a középpontjába. Örülnek az elvonuló esőnek, mert így bepakolhatnak a Corolla Crossukba. Ahogy elhagyják a várost, az összes közlekedési lámpa zöldre vált, a napjuk pedig tökéletesen alakul a kiruccanáshoz. A klip az alábbi linken tekinthető meg:
A Burrell Communications által készített „Find Your Groove” Daniel Azancot rendezésében Aubrey Fisher táncjelenségét állítja a középpontba, akik a Corolla Cross segítségével készülnek neki a baráti kirándulásnak, szemléltetve az elektromosan működő csomagtérajtót, a tágas csomagtartót és az ötüléses belső teret. A film itt látható:
Az Intertrend rögtön két klippel is jelentkezik. A „Showtime” és a „Picture Perfect” a vadonatúj Corolla Cross opcionális összkerékhajtását és kifinomult stílusát helyezi a középpontba. A „Showtime” esetében egy férfi felveszi az unokatestvérét a repülőtéren, aki életében először jár Amerikában. Hogy lenyűgözze, a vezető elviszi őket az Északi Fények páratlan látványához, amely legalább annyira egyedi, mint a Corolla Cross. A „Picture Perfect” esetében egy tartalomkészítő pár igyekszik lenyűgözni követőit a Corolla Cross segítségével. A pár és a kutyái, valamint a Corolla Cross tökéletes szinkronban van minden bevágásnál, miközben a zene ütemét is lekövetik. A reklámklipeket Brent Bonacorso rendezte.
A Picture Perfect az alábbi linken megtekinthető:
A Showtime pedig itt nézhető meg:
A Conill Advertising által kidolgozott és Max Malkin által rendezett „Skate Instructor” főszerepét Paul Rodriguez Jr professzionális gördeszkás kapta. A klip megmutatja, hogy a Corolla Cross csomagtere éppen tökéletes méretű ahhoz, hogy minden beférjen, miközben a jármű látványos képsorai felkeltik a figyelmet, az utcán végigguruló gördeszkával együtt. A reklámfilm itt látható:
Média elhelyezés
A Corolla Cross kampány teljesen integráltan szerepel majd a televízióban, a digitális csatornákon, a közösségi médiában, a kísérleti helyeken, audióban és köztereken. Kiemelt szerepet kap az NBA, az NFL és a NASCAR esetében, illetve szerepel majd a Univision, a Telemundo, az OWN, a Discovery en Español, a WillowTV, a BET és sok más csatorna műsorában. A digitális tartalmi partnerek között ott lesz a Peacock, a Vevo, a YouTube, a Hulu és a Hulu Latino, a Disney, a Tastemade Español és sok más. A partnerek között megtalálható az Apartment Therapy, a Buzzfeed, az Amazon és a Spotify is. Közösségi csatornák: Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok, Twitter, Pinterest, Twitch, Imgur és Reddit. Mindez magában foglal egy különleges TikTok együttműködést is, amelynek bejelentésére még várni kell.
A vadonatúj Toyota Corolla Cross
A Corolla név már több mint 50 éve egyet jelent a megbízhatósággal, a hatékonysággal, a biztonsággal és az értékkel – a Toyota pedig az idő múlásával egyre jobbá tette a sorozatot. A kimagasló népszerűségnek örvendő Corolla szedánra alapuló vadonatúj, 2022-es Toyota Corolla Cross egy merész kompakt crossover, amely új igényeket teremt. Az modell sokoldalú kialakítással, tágas belső térrel, modern megjelenéssel, erőteljes hajtáslánccal és kimagasló minőséggel érkezik Magyarországra is idén ősszel.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!