Magyarországra is megérkezett az új Ford Puma
Egy mild hibrid takarékossága, egy crossover vonzereje és a kategória legtágasabb csomagtere jellemzi az új Pumát. A vírushelyzetre való tekintettel, online sajtótájékoztató keretében mutatta be az új, Fiesta alapjára épült SUV-t a Ford.
-
A Ford Puma üzemanyag-takarékosságát, teljesítményét és élvezetes vezethetőségét még magasabb szintre emeli a fejlett Ford EcoBoost Hybrid 48 voltos technológia
-
A leleményes, rugalmasan alakítható hátsó tárolási megoldások a kategória legjobb, kompromisszumoktól mentes csomagtér-kapacitását ígérik. A Puma stílusa új fejezetet nyit a Ford emberközpontú formatervezési filozófiájában
-
Alapáron jár az új Vészhelyzet Előrejelzés rendszer, opcióként Stop & Go funkcióval kiegészített Adaptív Sebességtartó Automatika rendelhető. A kínálatban prémium felszereltségű Puma Titanium X és ST-Line X Vignale modellváltozatok is szerepelnek
Az új Ford Puma hatásosan egyesíti a lenyűgöző külső formaterv, a kategóriaelső praktikum és a fejlett, üzemanyag-takarékos mild hibrid hajtáslánc előnyeit.
A Ford 48 voltos EcoBoost Hybrid technológiája élvezetes teljesítményt, gyors gázreakciókat és kedvező üzemanyag-fogyasztást biztosít. A mild hibrid hajtás észrevétlenül egyesíti az elektromos nyomaték-rásegítést és a csekély súrlódású, háromhengeres, akár 155 lóerős 1,0 literes EcoBoost benzinmotor működését.
Karizmatikus stíluselemeivel – például a sárvédők tetejére épített fényszórókkal és a karosszéria atlétikus, lendületes vonalaival – az új Ford Puma új fejezetet nyit a Ford formatervezési filozófiájában. A kompakt crossover jellegzetes kiállását hatásosan hangsúlyozza a magas üléshelyzet, ráadásul az autó kategóriaelső, 456 literes csomagteret kínál.
Az autó vezetési élményét fejlett technológiák varázsolják még egyszerűbbé és stresszmentesebbé:
-
A Stop & Go funkcióval kiegészített Adaptív Sebességtartó Automatika, a Közlekedési Tábla Felismerés és a Sávközép funkció ugyanolyan hasznos az országúton, mint az araszoló városi forgalomban
-
Az új Vészhelyzet Előrejelzés tájékoztatja a vezetőt az autó előtti útszakaszon kialakult veszélyes szituációkra – még azelőtt, hogy akár a vezető, akár a jármű szenzorai érzékelhetnék azokat
Mindemellett a Puma a szegmens első modellje, amely kézhasználat nélkül nyitható csomagtérajtót és Derékmasszázs Ülés technológiát is kínál – és mindkét rendszer alapáras a prémium Titanium X változatban. A Ford Performance autóinak stílusát idéző Puma ST-Line olyan sportos kiegészítőket kap, mint a 19 colos, matt fekete könnyűfém keréktárcsák, a sportfutómű vagy az alul lapított karimájú kormánykerék. Az új Puma ST-Line X Vignale utasait a Windsor bőr üléskárpitozás és prémium B&O hangrendszer kényezteti.
“Vásárlóinktól megtudtuk, hogy egy kompakt terepes járműre vágynak, ami kitűnik a tömegből, és okos megoldásokat kínál a mindennapi használathoz. Így született meg az új Ford Puma, ez a karizmatikus és praktikus autó, amelyben olyan technológiák működnek, mint a masszázsülés vagy a mild hibrid hajtás,” nyilatkozta Szabó Attila, a Ford Magyarország ügyvezetője.
Az új Puma további jellemzői:
- Fejlett hajtáslánc-technológia
- Egyedi karakterű modellváltozatok és kategóriaelső praktikum
- Innovatív megoldások
- Technológia, ami magabiztossá tesz
S, hogy ezek a valódi életben mit is jelentenek, azt hamarosan érkező tesztünkből bővebben is megtudhatjátok!
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!