Maserati Project24: egyedülálló, limitált szériás szupersportautó-sorozat
A Maserati bemutatja a Project24-et: egy limitált szériás, mindössze 62 darabos szupersportautó-sorozatot, ami az adrenalinlöket soha nem látott szintjére emeli a márka korlátlan teljesítményét
Az extrém, autóverseny-pályára termett szériamodell a Maserati MC20 specifikációit örökli, amit még tovább fejlesztett műszaki jellemzők egészítenek ki. A legmodernebb V6 Nettuno motor új turbófeltöltőkkel 740 lóerőre növeli az autó teljesítményét, emellett innovatív felfüggesztés, szén-kerámia fékrendszer, versenyzésre hangolt abroncsok, valamint a FIA által jóváhagyott biztonsági funkciók tökéletesítik a modellt.
A márka hajthatatlanul a minél könnyebb autók tervezésére törekszik – ennek megfelelően az új Maserati modell céltömege 1250 kg alatti lesz. A teljesítmény és a könnyedség tökéletes kombinációja egy elképesztő autót eredményez, melynek teljesítmény-tömeg aránya körülbelül 1,69 kg/lóerő.
A Centro Stile Maserati által tervezett Project24 teljesen új megjelenést kapott. Ezúttal a Maserati dizájnja a maximumig feszegeti a határokat, nem hódol be a versenyautók esetében megszokott kötöttségeknek*. Az eredmény egy soha nem látott, a szépséget és az igazi sportos képességeket ötvöző modell lett, hogy azonnal klasszikus gyűjtői autóvá váljon.
A Maserati Project24 az exkluzivitás emblémájaként a szolgáltatások egyedülálló skáláját kínálja – beleértve a pályaspecifikus élményeket és a legkorszerűbb támogatást, kizárólag a Project24 tulajdonosai számára.
* Nem közúti homologizált autó. Kifejezetten kizárólag versenypályán való használatra készült.
Maserati Project24 – Specifikációk és műszaki jellemzők
Jármű
- Kétüléses, nem közúti homologizált autó
- Maserati Centro Stile dizájn
- Szélesség/Magasság (mm) 2020*1220*
- Saját tömeg: kevesebb, mint 1250 kg
A FIA versenybiztonsági követelményeinek való megfelelés
- FIA homologizált FT3 120 literes üzemanyagtartály
- FIA-specifikus tűzoltó készülék
- FIA által homologizált biztonsági bukóketrec
Motor
- Maserati Nettuno motor
- V6 90° dupla turbó
- 3000 cc
- 740 lóerő
- Maserati Twin Combustion (MTC) Twin Spark TJI kettős égésszabályozással
- Száraz olajteknő
Hajtómű/váltó
- Kétkerékmeghajtású 6 sebességes szekvenciális versenyváltó váltófülekkel
- Versenykuplung és korlátozott csúszású önzáró mechanikus differenciálmű
Karosszéria
- Teljesen új szénszálas karosszéria speciális természetes szálakból készült elemekkel
- Nagy teljesítményű aerodinamika
- Többszörösen állítható első és hátsó szárny
- Magas leszorítóerő
- Elülső LED lámpák
- FIA által jóváhagyott esőlámpa
- Lexan első és oldalsó ablakok
Alváz
- Ultrakönnyű szénszálas központi monocoque
- 3/4 fedélzeti légcsatlakozó
Fékek
- Verseny tolómérő
- Brembo CCMR szellőző versenyfékek
- Egyedi fékhűtés
Felnik
- Egyedi kovácsolt 18”-os alumínium felnik
- Központi zárrendszer szerelvények
- Sima gumik
Felfüggesztés
- Kettős lengőkar, félvirtuális kormánytengellyel
- Állítható verseny lengéscsillapítók
- Állítható első és hátsó bukókeretek
Belső tér
- Versenyülések (opcionális utasülés)
- Állítható verseny pedáldoboz
- Állítható kormányoszlop
- 6 pontos verseny biztonsági öv
- Többfunkciós szénszálas kormánykerék
- Kormánykerék beépített kijelzővel
- Tolatókamera kijelző (opcionális)
- Telemetriás felvétel (opcionális)
- Autóba épített kamera videofelvételhez (opcionális)
- Dash és adatgyűjtő rendszer
- Vezetési teljesítményoptimalizáló kijelző (opcionális)
- Légkondicionáló
- Gumiabroncsnyomás-ellenőrző rendszer (opcionális)
- Állítható verseny ABS és kipörgésgátló
* A jármű fejlesztése során a változtatás jogát fenntartjuk.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!