Mitsubishivel a Mikulás Rallye-n
Több, mint egy évtizeden keresztül a Mitsubishi és az Osváth nevek elválaszthatatlanok voltak egymástól. Aztán a balatonfüredi sofőr 2017 végén R5-re váltott. 4 év és 34 futam elteltével azonban Osi visszaül a Lancerbe, hogy a kedvenc versenyén örömautózzon egyet a szezon lezárásaként.
A mostani cikk elkészültekor Peti természetesen a műhelyben babrált, épp az üléseket és az övet állította, amikor előre tekintett a Mikulás Rallye-ra.
„Amikor a héten először mentem az autóval, első felindulásból azt mondtam, hogy visszavonjuk a nevezést, pedig csak próbálgattam a kocsit!” Nevet fel a Rally1 Bajnoksági idei ötödik helyezettje.
„Óriási a különbség az R5 és a Lancer között, de mindenképp ki akartam próbálni magam a Mitsubishivel. Látni akarom, mire vagyok képes egy korábbi technikával. Egyébként ez az autó 2017-ben került hozzám és azóta egyszer sem mentem vele élesben. Nyilván rá kell érezni, de versenyezni megyek, nem érdekel, hogy mi történik. Ha valaki gyorsabb lesz, akkor azt elismerem és gratulálok neki.”
A Mikulás Rallye is már jó ideje az eredmény hajhászásáról szól. Sokan ráfeszülnek, szinte úgy fogják fel, mint egy rendes bajnoki futamot.
„Mi ezzel szemben csak jól szeretnénk érezni magunkat. Megyünk ahogy tudunk, aztán lesz ahogy lesz. Mondjuk azt hozzá kell tennem, hogy a Nagylőtéren a Skoda végsebessége 186 km/h, viszont, ha a Mitsubishi rendesen megindul, simán megy 210-220-at. A futóműve azonban közel sem tudja azt, amit a Fabiáé. Hogy ebből mi lesz?” Zárja hatalmas egy hatalmas röhögéssel a beszélgetést Osváth Peti, akinek természetesen ezúttal is Papp Tomi diktálja majd az itiert a Veszprém környéki buli futamon.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!