Nekem az autó – Ördög Nóra az Audi új márkanagykövete
Októbertől egy új Audi Q7-tel utazik Ördög Nóra és családja. A népszerű műsorvezető és médiaszemélyiség azért választotta ezt a sportos, ugyanakkor tágas és kényelmes modellt, mert imád vezetni, mindene a családja, és lételeme, hogy sokszor sokfelé viszi az útja
Az Audi büszke arra, hogy legújabb márkanagyköveteként csapatában köszöntheti Ördög Nórát, aki minden szempontból tökéletesen képviseli a prémium márka által közvetített életmódot.
„Sok szeretettel köszöntjük Nórát a csapatunkban! Büszkék vagyunk arra, amit mind a szakmai, mind a személyes életében eddig véghez vitt. Helyt áll az élet számos területén, legyen szó üzletről, showbizniszről, felelősségvállalásról és jótékonyságról, vagy nem utolsó sorban a családról. Bízunk benne, hogy az Audi márkanagyköveteként minden eddiginél jobban megmutathatja az autózás iránti szenvedélyét is.” – mondta Zakariás Fruzsina, az Audi magyarországi márkaigazgatója.
Mivel ennyire aktív életet él, Nórának saját bevallása szerint nagyon fontos, hogy hogyan indul el otthonról, és hogy hogyan érkezik haza a nap végén.
„Imádok vezetni, és nagyon sokat is vezetek. Számomra az autó sosem csak egy eszköz, ami segít eljutni az úticéljaimhoz, sokkal inkább társ és egyben élettér, amelyben a napjaim meghatározó részét töltöm. Az autó számomra egy biztonságot adó, intim közeg, ahol a hétköznapokon fel tudok készülni a rám váró kihívásokra, vagy ahol este leteszem az összes problémát, mire leparkolok a házunk előtt.” – magyarázza Nóra az autókhoz, autózáshoz fűződő viszonyát, majd kiemelte: „Ez az első alkalom, hogy Audit vezetek, de amikor beszálltam, azonnal otthon éreztem magam. A Kényelemnek és a csúcstechnikának olyan kombinációja, amit soha nem tapasztaltam korábban. A családom nevében is mondhatom, nagyon megtisztelő, hogy csatlakozhattunk az Audi-családhoz, és már alig várjuk, hogy élményekkel töltsük meg az autót! (Meg persze rengeteg csomaggal…)”
Ördög Nóra egy rövid videó segítségével büszkén jelentette be Instagram és Facebook oldalán is, hogy mostantól ha négy keréken, akkor négy karikával.
Nórával közösen az Audi olyan tartalmakon dolgozik, amelyek méltóképp közvetítik a márka értékeit. Azt az üzenetet szeretnék eljuttatni az emberekhez, ami az Audi mottójában is szerepel, miszerint „a jövő hozzáállás kérdése”. A jövőt most alakítjuk, amihez felelőségteljes magatartás kell, hogy olyan jövőt formáljunk, amely mindenki számára élhető.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!