TBR Műhelylátogatás
Bútor Róbert műhelyében jártunk, ahol három ikonikus raliautó várt minket
Nem sok olyan műhely létezhet Magyarországon, mint a többszörös magyar bajnok Bútor Robié. Több raliautó állhat egy-egy műhelyben, de olyan precízen és szakszerűen felkészített géppark, mint amilyenek a TBR telephelyén állnak talán nem csak nálunk számít ritkaságnak.
S ha már ritkaság: Magyarországon nincs még egy ilyen, szinte gyári állapotú 306 Maxi Kit-Car, melyet Európa bármelyik országában csodálattal fogadnának.
Ha ez a két autó nem lenne elég és meggyőző, úgy ott áll a harmadik, már csak a motorprogramozásra váró VFTS, melyet a Laptiming tulajdonosainak építenek immár vagy két éve. Ez a gép teszi ki a csapat szinte minden munkaóráját, párját ritkító alapossággal, időt és pénzt nem sajnálva építették a Ladát, mely remélhetőleg hamarosan nem csak a tulajdonosainak, de sok-sok magyar raliszurkolónak is óriási örömet okoz majd.
A Peugeot mellett 2020 legnépszerűbb és legkomolyabb (azok közül melyekkel nemzeti bajnokságot is lehet nyerni) raliautója áll, egy Skoda Fabia R5. Az a Fabia, mellyel a két Róbert tavaly abszolút első helyet szerzett a magyarországi murvás futamok legkomolyabbikán, a Veszprém ralin. Ez az autó ugyan még nem a legújabb EVO változat, de talán ha még egyszer eljutnánk ebbe a műhelybe, akkor már egy olyat találnánk ott, a csapat ugyanis minél előbb szeretné lecserélni a legfrissebb verzióra.
Bútor Robi további terveiről ebben a videóban mesél nektek:
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!