VW évnyitó sajtótájékoztató
Fókuszban az új Golf és az ID.3, analógból a digitális világ felé. Ezek voltak a legfőbb üzenetei a sajtótájékoztatónak, de szó esett a hosszú távú terveken kívül az UEFA Európa Bajnokság támogatásáról és sok minden másról is.
A sajtótájékoztatóra 2020 január 29-én került sor. A VW márka presztizsét és piacon lévő szerepét nem bizonyíthatja jobban semmi, mint az, hogy gyakorlatilag a teljes autós újságíró szakma részt vett az eseményen.
Dalnoki Balázs a VW márkaigazgatója részletesen beszámolt az egyes típusok forgalmának alakulásáról világ és magyarországi szinten. A márka töretlenül növeli eladásait 2016 óta és a tavalyi évben megközelítette a 11 millió darabos eladást. A magyarországi piacon a 157e eladott gépkocsiból közel 7% volt a VW.
A VW stratégiája 2020-ban és a következő években, hogy a márkát átvezesse az "analóg" korszakból a "digitálisba". A kialakult SUV brandb-ől Hibrid brand-é alakítsa a VW-t. Ehhez vadonatúj modellek érkeznek, mégpedig dömping szerűen. Az idei évben a csoporton belül csak a VW 7 új modellt fog bevezetni. Érkezik az új Golf, az ID.3 és sok-sok új csábító modell. A meghajtások terén pedig egyre több típus lesz hibrid.
A VW kész felvenni a harcot a környezet adta kihívásokkal, amelyek elsősorban jogszabályi változásokból erednek (CO2 norma és WLTP), valamint a nagyon jelentős fogyasztói igények változásából.
Az új modellek közül a két legizgalmasabb az első negyedévtől megjelenő 8. szériás Golf, melynél a legfontosabb változás, hogy elődjeihez képest megannyi digitális kiegészítővel fog rendelkezni. Az év közepétől, végétől pedig jön a tisztán elektromos ID.3, amely teljesen új korszakot hoz a VW életében,
Az idei év másik fontos eseménye az Európa Bajnokság, melynek mobilitás partnere lesz a márka. A tervek szerint ez megannyi megjelenést és nagyon erős image építést fog hozni. Az új logo használata, valamint az esemény során tett marketing aktivitás erősíteni fogja a VW márka helyét a többi autógyár között. A cél, hogy a VW legyen a tömegmárkák között a csúcs.
Számos, növekvő értékű kedvezmény és akció is lesz ebben az évben, hogy csábítóbb legyen VW-t vásárolni.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!