Az érett gyümölcs a legízletesebb – Suzuki Across 2,5l PHEV E-4WD

2021-ben mutatkozott be az ötödik generációs RAV4 modellfrissített változata. Ettől az időponttól lett elérhető a plug-in hybrid (PHEV) meghajtás. A konnektorról tölthető hybrid különlegessége, hogy 18,1kW -os akkumulátora segítségével gyári adat szerint 75km-t, de odafigyeléssel akár még nagyobb távolságot is meg tudunk tenni tisztán elektromos motorral. Hogy mi ebben a Suzuki érintettsége? Az, hogy Across néven ez a márka is forgalmazza a járművet, elsősorban a Suzuki flotta a CO2 kibocsátásának a csökkentése miatt.

olvass tovább

Továbbra is a jövőt mutatja – Toyota C-HR plug-in hybrid GR Sport Premier Edition

A Toyota C-HR első generációja egy meghökkentő lépése volt a márkának. Mintha egy koncepció autó jelent volna meg tömeggyártásban. Részletei, karaktere az egész formavilág semmire nem hasonlított, mondhatnám azt is, hogy igazi egyediséget hozott a bakancs formára hajazó kompakt SUV-k sorába. 7 év után eljött a pillanat, hogy új modell váltsa az elsőt és tovább vigye annak hagyományát.

olvass tovább

Attól, hogy nem fiatal, még ne írjuk le – Ford Kuga 2.5l Plug-In Hybrid AT FWD

A harmadik generációs Kuga nem először vendégeskedik nálunk és attól függetlenül, hogy a kor már meglátszik rajta, ügyesen állja a sarat a rengeteg versenytárssal szemben. Határozottan pozitív élményeket kaptunk a kompakt méretű SUV-tól. Tágas, praktikus belső tere, széles motor és felszereltség kínálata pedig továbbra is vonzó a vásárlók körében.

olvass tovább

Minek nevezzelek? – Toyota Prius Plug-in Hybrid Executive

1997 óta ismerjük. Talán az egyik legismertebb zöld autó, amely határozottan nem a külsőjével hódított. 2008-ra már az egymillió darabos értékesítést elérte világszere, mára pedig már a kétmilliós eladást súrolja. Hogy miért? Mert az a fajta vágy egyre több emberben megfogalmazódik, hogy a lehető legkisebb környezeti terheléssel közlekedjen. Ebben pedig a Toyota és azon belül a Prius az első.

olvass tovább

A prémium best seller – BMW X5 xDrive50e

Ha 2024, akkor továbbra is SUV, ha BMW, akkor X5, ha pedig meghajtás, akkor plug-in hybrid, azaz PHEV. Nagyjából ez írja le továbbra is a preferencia sorrendet manapság. Mondhatnánk, hogy véletlen, de egyáltalán nem az és nem is szerencse dolga. A BMW X5 egy fantasztikus autó és egycsapásra meggyőz mindenkit, aki kipróbálja. Többek között ezeknek az állításoknak szerettem volna utánajárni a teszthét alatt.

olvass tovább

Örülök, hogy újra látlak! Jól nézel ki! – Opel Grandland Plug-in Hybrid Ultimate

Valahogy így szoktuk üdvözölni a régen látott ismerőseinket, akik nagy meglepetésünkre talán jobban néznek ki, mint pár évvel azelőtt, amikor utoljára találkoztunk. Így vagyunk a Grandlanddel is, aki túl van már az X-es korszakon ugyan és nevében már nem szerepel ez a betű, de alaposan kicsinosodott 3 évvel korábbi találkozásunk óta. Vajon mik a benyomások 2023 vége felé az Opel jelenleg kapható legnagyobb modelljéről, állja-e még az idő próbáját?

olvass tovább

Astra inclinant sed non cogunt– Opel Astra PHEV GS

Magyarul: A csillagok megmutatják hajlamainkat, de nem kényszerítenek. Az elmúlt 33 év tett arról, hogy az Astra szóról ne a csillagok, hanem az Opel Magyarországon legsikeresebb modellje jusson az eszünkbe. A csillagok ugyan nem, de sok szempont miatt ez a modell jelentősen veszített fényéből. A mostani, hatodik generációs és már nem GM által tervezett modell ezen hivatott változtatni.

olvass tovább

Bemutatkozik a 2023 Honda CR-V

  • szeptember 26, 2023

A Honda CR-V hatodik nemzedéke – egy családi szabadidő-autó, ami minden helyzetben megállja helyét Hibrid és plug-in hibrid hajtásláncok: a teljesítmény, a vezetési élmény és az üzemanyag-hatékonyság tökéletes egyensúlya Vadonatúj vezetéstámogató eszközök, Honda SENSING rendszer és kategóriaelső ütközésbiztonság

olvass tovább

Irgalmatlan – BMW XM

A BMW XM minden szempontból egy „leg”. Legnagyobb, legdrágább, legmegosztóbb. Sok embernek, mint ahogy nekem is, első látásra nem tetszik. Biztos vagyok benne, hogy rengeteg komment lesz a képek alatt, amelyekben az olvasók kifejtik, hogy mennyire rondának látják ezt a formát és még ingyen sem kellene nekik. Hát elmondom, hogy ezeknek az embereknek a többségének nem is lesz, hiszen a tesztautó 76 millió fölött volt. De ennél sokkal érdekesebb, hogy megérteni és megszeretni ezt az autót nem megy pár pillanat alatt. Nekünk is csak akkor sikerült, amikor visszaadtuk és átültünk egy másik kocsiba.

olvass tovább