Nem köthetsz bele – Hyundai Tucson 1.6 T-GDi hybrid

Immáron két évtizede része az életünknek a Tucson. Volt egy kitörési pont 2015-ben, amikor új nevet keresett magának, de végül a 2020-ban megjelent negyedik generációval névben visszatért a gyökerekhez. Ennek a változatnak a modellfrissített verziója járt nálunk. A modell az elektromoson kívül, minden egyéb meghajtással elérhető. Ezek közül a hibrid verziót teszteltük.

olvass tovább

Hűtőrács nélkül – Hyundai Kona EV

Szinte gyors egymásutánban járt nálunk az új, második generációs Hyundai Kona hibrid, majd annak elektromos változata. A koreai márka már megtanulhattuk, hogy minden hangszeren játszik. Vannak tisztán elektromos meghajtásra fejlesztett modelljei, amelyek Ioniq néven futnak, és van olyan modell, amely különböző meghajtással választható, így elektromos motorral is. Ez a Kona!

olvass tovább

Villamosítás mindenkinek: új Opel Corsa Hybrid, 7.890.000 forinttól

  • március 05, 2024

• Villamosított, okos és kényelmes: az Opel Corsa, most először 48 V-os hibrid hajtáslánccal is elérhető • Hibrid előnyök: alacsony CO2 kibocsátás, kis sebességű tisztán elektromos üzem • Jól felszerelt: számos csúcstechnológia, és hibrid-specifikus kijelzők • Stílusos, sikeres kisautó: az Opel márkaarcával, a Vizorral, és új műszerfallal

olvass tovább

A vadonatúj MG3 világpremierje

A vadonatúj MG3 egy fejlett technológiát képviselő B-szegmensbe tartozó hibrid hatchback, amely a teljesítmény, a hatékonyság és a kifinomultság kombinációját kínálja. Az MG3 most először lesz elérhető a vásárlók számára egész Európában, miután korábban kizárólag az Egyesült Királyságban volt megvásárolható. Háromféle felszereltségi szinttel kerül bevezetésre, amelyek mindegyike a vadonatúj Hybrid+ hajtásláncot használja. Az MG a hibrid rendszeren végzett fejlesztése során nagyobb akkumulátort és erősebb villanymotort épített be, ami új mércét állít fel a B-szegmensben.

olvass tovább

A katonatiszt – Hyundai Kona 1.6 GDi Hibrid

A vadonatúj Hyundai Kona járt nálunk és sok szempontból olyan lett az autó, mintha az autós újságírók álmát valósították volna meg a koreai márkánál. Sehol semmi zongoralakk és a fizikai kezelők is visszatértek a műszerfalra. Ezek szerint nem volt hiábavaló annyit siránkozni arról, hogy a túlzott digitalizáció inkább szükségtelen, mint hasznos. De abban a pillanatban, amikor a volán mögé ülünk és elindulunk, azonnal rájövünk, hogy van némi üröm az örömben.

olvass tovább

A BYD a 2024-es Genfi Autószalonon: új modellek és világelső hibrid technológia az európai piacokon

  • február 17, 2024

• Megérkezett a BYD új, Super DM (DM: Dual Mode) hajtáslánca: a márka első európai plug-in hibridje a Genfi Autószalonon debütál • Itt a BYD TANG új sorozata: innovatív hétüléses elektromos SUV, prémium szolgáltatásokkal és összkerék-hajtással • A BYD bemutatja luxusmárkáját a YANGWANG-ot: az új energiájú hajtásláncok csúcsa, a YANGWANG U8 • A DENZA D9 tavalyi, Müncheni Autószalonon megrendezett bemutatója után itt a BYD prémiummárkájának újabb európai újdonsága, a DENZA N7 • A BYD a 4-es pavilon 4221-es standján, közel 1000 négyzetméteres területen állít ki a 2024-es Genfi Autószalonon. A márka sajtókonferenciája február 26-án hétfőn, 11 óra 45 perckor kezdődik

olvass tovább

A vadonatúj Prius lett az Észak-Amerikai Év Autója

  • január 31, 2024

Az évről évre kiosztásra kerülő, az autóiparban nagy elismerésnek örvendő Év Autója díj az észak-amerikai régióban a Toyota Prius és Prius Prime képében talált nyertesre, ezzel is megerősítve a kiemelkedő piacvezető szerepét a világ legzöldebb autógyártójának. A döntésért az Egyesült Államok- és Kanada-beli autóipari újságírókból álló független zsűrije felelős, kik a szoros versenyben a Toyota Prius és Prius Primeot hozták ki a megmérettetés győzteséül. A díj kritériumai között szerepel többek között az innováció, a kezelhetőség és a biztonság, mint pontozandó tényező, melyekre a Toyota minden modelljénél nagy hangsúlyt fektet, így tökéletesítve a lehető legmagasabb felhasználói elégedettséget és vezetési élményt. A vadonatúj Toyota Prius Európában kizárólag a világ legfejlettebb harmadik generációs plug-in hibrid elektromos hajtásával elérhető.

olvass tovább

A Mercedes-Benz Magyarországon: kiemelkedő személyautó értékesítési eredmények az elektromobilitás terén

  • január 17, 2024

Összhangban a vállalat globális stratégiájának megvalósulásával, az elmúlt év mérföldkövet jelentett a Mercedes-Benz Hungária Kft. számára az elektromobilitás területén. A Mercedes-Benz megőrizte az országos plug-in hibrid piacon elért vezető pozícióját, 20%-os piaci részesedéssel. Az elektromobilitás térnyerését mutatja, hogy minden harmadik regisztrált Mercedes-Benz személyautó EQ vagy plug-in hibrid modell volt.

olvass tovább

Bemutató: az új Opel Corsa - a modell történetében most először - 48V-os hibrid hajtáslánccal is piacra lép

  • december 01, 2023

Villamosított: új benzinmotorok, hatfokozatú duplakuplungos automata sebességváltó, 21 kW-os villanymotor Előnyök: alacsonyabb CO2-kibocsátás és kisebb fogyasztás, tisztán elektromos üzem akár 30 km/h sebességig Felhasználóbarát: a benzines és az elektromos hajtás kifinomult együttműködése, az akkumulátort kívülről tölteni nem kell

olvass tovább

Hidrogén hajtású járművet indít útnak a 2024-es Dakaron a HySE és a Toyota

  • október 27, 2023

A zöld hidrogén előállítási kapacitások fejlesztésében élenjáró Szaúd-Arábiában megrendezésre kerülő Dakar 2024 Future Program keretein belül indítja el a több japán járműgyártót, köztük a hidrogén alapú meghajtások vezető fejlesztőkének számító Toyotát, valamit a Suzukit, a Hondát, a Kawasakit és a Yamahát tömörítő HySE az első hidrogénmotoros versenyjárművét minden idők legikonikusabb tereprally versenyén, a Dakaron. Kezdeményezésükkel a többi járműgyártót szeretnék ösztönözni a karbonsemleges hajtáslánc-technológiák fejlesztésére, illetve az elektromos vagy bioüzemanyaggal működő hibridek használatára. A zord, embertelen körülmények kitűnő közeget biztosítanak majd a fejlesztés méltó bemutatására és a teljesítménye felmérésére.

olvass tovább