A Continental bemutatja a „Vision 2030” stratégiai programját a Gumiabroncs üzletág számára

  • január 11, 2021

A Tőkepiaci Napok kapcsán a Continental ismertette a Gumiabroncs üzletágra vonatkozó új stratégiai programját. A „Vision 2030” a szervezet és az összes üzleti tevékenység szisztematikus, ügyfélközpontú összehangolására fókuszál. Ezenkívül a Gumiabroncs üzletág további nyereséges növekedést céloz meg, és egy gyorsan változó piaci környezetben arra törekszik, hogy a fenntarthatóságra és a digitális megoldásokra helyezett hangsúllyal különböztesse meg magát a versenytársaktól.

olvass tovább

Az autó, amely nem elektromos akart lenni, de az lett – Mazda MX-30

Mindig különös izgalommal várom a Mazdák tesztelését, mert a kis japán gyártó számomra maga a misztikum. Visszafogott vonalvezetés jellemzi, valamint az ember és a vezetés kiváló harmóniáját teremtik meg olyan módon, ahogyan arra egyetlen márka sem képes. Az MX-30 -ban is hasonló volt a szándék, de a piaci igények nyilvánvalóan gyorsabban közbeszóltak. Teljes harmónia pedig kapkodásból ritkán születik.

olvass tovább