A megfelelő gumiválasztás lesz a döntő!
2019-ben nem, de most neki rugaszkodnak a majd 120 versenykilométernek.
olvass tovább2019-ben nem, de most neki rugaszkodnak a majd 120 versenykilométernek.
olvass tovább2019-ben is rajthoz állt a testvérpáros már a versenyen, most ismét neki rugaszkodnak a majd 200 versenykilométernek.
olvass továbbA Vértes Rally után hatalmas kedvvel, rögtön belevágott a következő versenyre való felkészülésbe Lángi Attila. Most hétvégén pedig eljön a pillanat, hogy újra autóba üljenek Veres Gáborral és egy jó ízűt autózzanak a Rally Hungaryn. A Z4 a 79-es rajtszámot kapta, Gábor pedig ’79-ben született – vajon a számmisztika most különös szerencsét hoz a párosnak?
olvass továbbA Peugeot 210 éves történetében jó néhány fantasztikus dizájn született, ám az alkotók neve többnyire feledésbe merült. Ezt a hiányosságot igyekszünk most orvosolni.
olvass továbbAz ikonikus Clio most hibrid változatban is megjelent és megtestesíti a Groupe Renault jövő mobilitásáról szóló képét. Számos, az önvezetés felé mutató vezetéstámogató rendszerrel rendelkezik, magában foglalja a online kapcsolatot és a városi utakon töltött idő akár 80%-ában teljesen elektromos üzemmódban utazhatunk vele
olvass továbbAutósújságírónak lenni rengeteg előnnyel és néhány hátránnyal is jár. A hátrányok közül talán a legzavaróbb, hogy egyre kevesebb autó dobogtatja meg a szívemet. Ez most kicsit furán hangozhat, és nem is arról van szó, hogy ne szeretnék bármilyen négykerekűt, sőt szinte mindet imádom. De a BMW M340i azon kevesek közé tartozik, amelynek minden percét visszavágyom.
olvass továbbA Peugeot 1934-ben forradalmasította, 2000-ben sokak számára pedig elérhetővé tette a kabriózás műfaját, a kettő között pedig szebbnél szebb nyitható tetős modellekkel örvendeztette meg a piacot. Most ezeket tekintjük át.
olvass továbbAz új Range Rover Velar a kifinomult formaterv és az intelligens technológia tökéletes elegyét kínálja, mostantól akár Mild Hybrid vagy Plug-in Hybrid hajtásláncokkal
olvass továbbBemutatkozik az új F-PACE: továbbfejlesztett külső formaterv, vadonatúj belső kialakítás, fejlett kapcsolódási megoldások és – most először – takarékos hibrid hajtáslánc-kínálat
olvass továbbLenyom, leszorít, bemutat. Letol, lesajnál, semmibe vesz. Miért kapom mindezt, hiszen ugyanaz vagyok, aki tegnap még a Maseratival ment a belső sávban 140-nel. Most is ezzel a tempóval haladok és ugyanúgy előzöm a lassabbat, aki 100-zal vánszorog az M7 bevezető szakaszán. De miért?
olvass tovább