Idén sem volt könnyű a Rally Hungary

  • október 28, 2021

Az Európa Bajnokság magyar állomásán zárta bajnoki szereplést a Korda Racing ralicsapata, a nyíregyházi szezonzárón a Turán-Bagaméri kettős több defekt miatt korai búcsúra kényszerült, ifjabb Fekete László és Begala Tamás kategóriája negyedik helyén érkezett célba.

olvass tovább

Oda lépett be, ahonnan mindenki más kilépett – Rexton G4 2.2 e-XDI Premium 4WD

El lehet indulni a versenyen, ahol az összes nagy név a startjelzőnél vár és gigantikus marketing kerettel, újabbnál újabb fejlesztésekkel próbálják meggyőzni a vásárlókat arról, hogy az ő járművük a legjobb. De a SsangYong jól tudja, hogy nem érdemes. A koreai autógyártásról már senki nem hiszi, hogy a futottak még kategóriába tartozik, de a SsangYong az európai piacon még nem vetette meg kellőképpen a lábát ahhoz, hogy minden hangszeren játszhasson. Helyette viszont olyan réseket talál, ahol éppen kevés a versenytárs vagy éppen nincsen egy sem.

olvass tovább

Az év egyik csúcspontja lesz a Rally Hungary

  • október 20, 2021

A Rally Hungary az idén is az év egyik csúcspontja lesz az autósport-rajongók számára: világbajnokokkal tűzdelt mezőny érkezik a hétvégén Nyíregyháza környékére, ahol biztosan eldől a magyar bajnoki cím sorsa, és eldőlhet az Európa-bajnoki elsőség is.

olvass tovább

Nem Európának készült – Toyota Highlander AWD Executive

Nagyon félve fogalmazok meg kritikát a Toyotával szemben. Egyszerűen azért, mert a világ legnagyobb autógyára és ha nekem nem tetszik valami benne, az lehet olyan, mintha azt mondanám, hogy mindenki szembe megy az autópályán. A Highlander egyáltalán nem rossz autó, sőt mi több, számos szempontot tudok felsorolni, hogy miért és miben jobb, mint mások. Egyszerűen csak látszik rajta, hogy az amerikai ízlésvilágnak készült.

olvass tovább