‘Movement that inspires’ – A Kia bemutatja új márkacéljait és stratégiáját
Digitálisan mutatta be új márkastratégiáját és terveit a Kia
olvass továbbDigitálisan mutatta be új márkastratégiáját és terveit a Kia
olvass továbbA dél-koreai autógyártó építhet önvezető gépkocsit az almás márka logója alatt. A tárgyalások zajlanak.
olvass továbbMég most is azt kérdezik tőlem, hogy mi ez? A DS márka újnak számít, hiszen csak pár éve történt, hogy a PSA csoport úgy döntött, hogy a Citroen DS kivitelből külön márkát farag, mégpedig a luxus szerelmeseinek. Tudjuk, hogy ott van a Dior, Louis Vuitton, Hermès, Cartier, Jean-Paul Gautier és még sorolhatnám végtelenségig a francia divat és luxusmárkákat, de autóban ez még ismeretlen fogalom.
olvass továbbJól számoltak azok az iparági szakértők, akik már 2019 végén azt jósolták, hogy 2020 a Toyota, és prémium márkája, a Lexus éve lehet
olvass továbbA Ford értékesítése mintegy 20 százalékkal esett vissza Magyarországon tavaly a koronavírus-járvány hatására, a márka mégis javítani tudta részesedését az új autók piacán, teherjárművei hagyományosan erős pozíciójának köszönhetően
olvass továbbA Kia új arculata és szlogenje a márka átalakulásának első jele
olvass továbbMindig különös izgalommal várom a Mazdák tesztelését, mert a kis japán gyártó számomra maga a misztikum. Visszafogott vonalvezetés jellemzi, valamint az ember és a vezetés kiváló harmóniáját teremtik meg olyan módon, ahogyan arra egyetlen márka sem képes. Az MX-30 -ban is hasonló volt a szándék, de a piaci igények nyilvánvalóan gyorsabban közbeszóltak. Teljes harmónia pedig kapkodásból ritkán születik.
olvass továbbAzonos elemekből épül fel a Seat Tarraco, mint a márkatársai, a Skoda Kodiaq vagy a VW Tiguan Allspace, de hangulatában, építőkockáiban mégis kicsit más. Az FR változatot teszteltük, az FR, azaz a Formula Racing kivitelben.
olvass továbbA Peugeot egyik közelmúltban alapított, franciaországi testvérvállalata gyártja a jövőben azokat a fejlett akkumulátorokat, amelyeket a márka második generációs villanyautóiba építenek majd be
olvass továbbA jövőre Magyarországon is bemutatkozó UX 300e az Európában 95%-ban környezetbarát, öntöltő hibrid elektromos modelleket értékesítő Lexus első akkumulátoros elektromos hajtású modellje, amely egyesíti a márka világelső kifinomultságát az új ’Lexus Electrified’ vezetési élménnyel
olvass továbbA presztízsmárkák nem viccelnek, ha elektromos autózásról van szó, egetverő lóerőkkel ámítják a közönséget, de a Porsche rátett még egy lapáttal. 761 lóerővel és 1050 Nm nyomatékkal ellátott négyajtós modellt küld csatasorba, márkán belül a legkomolyabb típusokat is megszégyenítő menetdinamikával.
olvass továbbLemondott posztjáról a Ferrari első embere. Máris találgatják, távozása érinti-e a márka Formula-1-es csapatát.
olvass továbbÚj generációval jelentkezik a világ és nem utolsósorban Magyarország kedvenc pickupja: már a hazai márkakereskedésekben a vadonatúj Toyota Hilux.
olvass továbbA magyar BMW márkakereskedésekben is megjelent az új, sportos prémium középkategóriás kétajtós. Az új BMW 4-es Coupé legújabb generációja a vezetés abszolút élményét éltető koncepcióval és az új BMW 3-as sorozattól egyértelműen megkülönböztethető formanyelvvel nyomatékosítja egyediségét, amely a BMW számos négykerekű legendát adó kupé-hagyományainak új fejezetét indítja el.
olvass továbbSorra nyílnak illetve újulnak meg teljesen a Toyota márkakereskedések, márkaszervizek és bemutatótermek Magyarországon.
olvass továbbA vadonatúj Toyota Hilux november végén érkezik meg a magyarországi márkakereskedésekbe, az ikonikus pickup legújabb generációja ugyanakkor már januárban megméreti magát a világ legkeményebb terep versenyén.
olvass továbbSzámos magyar háztartás számára a legideálisabb választás a kompakt kategóriás crossover. El lehet vele menni bevásárolni, kényelmes vele a városi közlekedés, belefér a gyerek, férj/feleség és még a kutya is, ideális társ hosszabb utazások esetén. Ha pedig valaki egy kicsit képes túllátni az „ismertebb márkák” bőséges kínálatán, akkor tökéletes választás lehet a Korando.
olvass továbbTetszés szerint szomorkodhatnak vagy örvendezhetnek a Bentley szerelmesei. A márka 2030-ra átáll az elektromos autók gyártására. A terv legalábbis már megszületett.
olvass továbbVannak márkák, amelyek egybeforrnak a termékkel, úgymond köznevesülnek. Függetlenül attól, hogy a mai napon ki az adott termék gyártója, a termék nevét az első gyártó viszi tovább. Gondoljunk csak a Frigidaire-re, a Rotring tollra vagy éppen a celluxra, de mondhatnám éppen a kukásautót is, amely a KUKA nevű cég által gyártott szemétszállító autóról kapta a nevét. Pontosan ilyen a Jeep márkanév is. Ugyanis az első és méltán híres dzsipet, a II. világháború katonai terepjáróját a Willys-t, a Jeep gyártotta.
olvass továbbA melléktermékként tiszta vizet kibocsátó abszolút zöld hidrogén üzemanyagcellás elektromos technológia vezető fejlesztőjeként a Toyota alapító tagja lesz a hamarosan megalakuló Japán Hidrogén Szövetségnek. A világ legzöldebb autógyártójaként is ismert, a Lexus prémium márkát is jegyző Toyota korábban mintegy 5700 a hidrogén üzemanyagcellás technológiával kapcsolatos szabadalmat osztott meg ingyenesen a versenytársaival.
olvass tovább