Egyedül a csapatban – CITROËN ë-C4

A kompakt kategóriában elektromos fronton nagyon zsúfolt a piac. Komoly versenytársakat és nagyon jó modelleket találunk itt. Hogy néhányat említsek: ide tartozik a frissen megjelent Renault Megane E-Tech vagy éppen a Kia Niro, nem is beszélve a VW ID.3-ról. A Stellantis csoporton belül viszont egyedül a Citroën kínál tisztán elektromos meghajtást ebben a méretosztályban.

olvass tovább

Íme az új BMW M2

  • október 14, 2022

338 kW / 460 lóerő maximális teljesítményre képes, soros hathengeres benzinmotorjával, opcionálisan elérhető manuális váltójával és hátsókerék-meghajtásával a kompakt élsportoló a vezetés hamisítatlan, színtiszta élményét élteti.

olvass tovább

Sportmotor az útra – Yamaha R7

Be kell valljam, hogy nem vagyok pályamotoros, így az R7-et nem a versenypályán, hanem a közutakon teszteltem. Egészen biztos vagyok benne, hogy ezzel nem vagyok egyedül és a super sport motorok vásárlóinak a többsége soha, vagy csak nagyon ritkán jut el valamelyik ringre, éppen ezért nagyon fontos szempont, hogy miként viselkedik ilyen terepen egy versenymotor.

olvass tovább

Francia kapcsolat – DS 9 E-tense

A cím alapján nem a híres krimire kell gondolni, bár tény, hogy itt is egy francia autó indítja a cselekményt. Ebben az esetben viszont semmiféle bűncselekmény nem történik. A francia autógyártás egy fogalom és a DS márka erre egyértelműen pozitívan hat. Amikor pedig egy nagy szedán, egy zászlóshajó jelenik meg a kínálatban, az mindenképpen egy komoly mérföldkő.

olvass tovább