Juhász Csaba: A taktikánk a régi lesz!
Régi autó, régi navigátor és pilóta, új pályák. Ez jellemzi a Győr ralit a Juhász Csaba - Velezdi Eszter ralipárosnak.
olvass továbbRégi autó, régi navigátor és pilóta, új pályák. Ez jellemzi a Győr ralit a Juhász Csaba - Velezdi Eszter ralipárosnak.
olvass továbbAugusztus 9-11. között rendezték a Magyar Bajnokság IV. fordulóját a horvátországi Grobnik pályán.
olvass továbbA vadonatúj Mini Countrymanből már több is járt nálunk. Volt egy erősebb és egy általánosabb használatra szolgáló benzinmotoros is a kezeink között. Ami viszont hiányzott a listáról az a tisztán elektromos változat. Ebből is van két verzió, egy vadabb négykerék meghajtásos 313 lóerős és egy gyengébb első kerekes 204 lóerős. Természetesen mi az erősebbet teszteltük.
olvass továbbAugusztus derekán rendezték az Országos Gokart Bajnokság negyedik fordulóját a Slovak Karting Center-ben
olvass továbbSzinte hihetetlen, mintha most történt volna, hogy nálunk járt a négyes széria második generációja. Pedig nem most volt, ennek már kicsit több, mint három éve. Az akkor még rendkívül szokatlan, mostanra már szinte megszokottá vált. A feltűnő hűtőmaszk a hétköznapok része lett. Eljött az idő, hogy modellfrissítésen essen át a négyes coupé.
olvass tovább4 versenyből harmadszor állhatott dobogóra Bertalan Márton és Paizs Róbert
olvass továbbVannak motorok, amelyek már akkor is vonzalmat keltenek bennünk, ha álltukban meglátjuk őket az utcán. Szebbnél szebb naked motorok, café racerek, chopperek, cruiserek tarkítják az utakat. Sőt, a népszerű túraendúrok között is vannak kifejezetten szép darabok. Az viszont biztos, hogy a BMW legújabb endúró típusú formatervei nem elsősorban a szívnek, sokkal inkább a racionalitásnak szólnak. Nehéz eldönteni, hogy ez jó vagy rossz stratégia, de az biztos, hogy ha engem kérdeznek, az új F 900 GS nem a külsejével fogott meg.
olvass továbbAz R12 NineT, hasonlóan, mint a nevében R12 előtaggal nem rendelkező elődje, nem a teljesítményről, hanem elsősorban az érzésről szól. A retro stílus és a modern technika különös egyvelege, ahol a lényeg, hogy motorozás közben jól érezzük magunkat. A boldogság forrása nagyon nehezen meghatározható, hiszen szerencsés esetben az érzéseink érzésekből fakadnak és arra reflektálnak. Az viszont bizonyos, hogy a gyönyörű hang, a jó minőség és a kiváló motorozhatóság szükséges hozzá.
olvass továbbA motor blokkja ismerős lehet már számunkra, hiszen találkozhatunk már, nem is annyira régen a Suzuki soros kéthengeres nyolcszázasával. A sportos idomzat, a módosított első futómű és a motorozási élmény teszi különlegessé a nálunk járt GSX-8R-t.
olvass továbbA Vasárnapi futamokon nem találtak legyőzőre Kermor-os pilóták!
olvass tovább29 év alatt kevesebb mint 60.000 mérföldet futott ez az amerikai piacos A124-es
olvass továbbA Ford Bronco egyértelműen egy különlegesség. A modell 6. szériája nagyjából 25 év hibernációból támadt fel újra. Dinoszauruszként egy másik világba született újjá, ahol teljesen más szabályok vannak már életben, mint a 1996-ban, amikor az Egyesült Államokban a Bronco ezt megelőző szériája kifutott. Igazi terepjáró, amelyik kompromisszumok nélkül ad egyediséget.
olvass továbbA BMW X2 második generációja járt nálunk. A 2017 óta piacon lévő, első generációs X2 forradalmi átalakuláson ment keresztül. Úgy gondolom, hogy egyértelmű áttörést fog jelenteni az újdonság, annak ellenére, hogy jelentős áremelkedéssel érhető el az új modell.
olvass továbbÁkos és Tomi az előkelő első helyre terelte be a Skoda Fabia R2-őt a Fehérvár Rally-n!
olvass továbbJúlius 26-28. között rendezték az MBH Befektetési Bank Gyorsasági Országos Bajnokság és Magyar Kupa III. fordulóját!
olvass továbbAz elérhető áron jó általában csak álom. Ez alól talán az egyik ritka kivétel az idei év újdonsága a V-Strom 800. Az új motor a 800de alapjaira épül, lényegében annyi különbséggel, hogy a 21”-es fűzött kerekeket, 19”-es aulkerékre cserélték. Kevésbé alkalmas ezáltal terepre, de annál szélesebb réteget érint a módosítás.
olvass továbbEzzel a címmel folytatásos tesztsorozat is indulhatna. Hogy miért éppen a CLE Cabriolet esetében jutott ez a gondolat az eszembe? Mert a CLE önmagában is szinte hibátlan autó, amelynek tető nélküli változata egy másik dimenzióba emeli utasát. Ezzel a motorral pedig nem csak az érzés, hanem a hang és a teljesítmény is hibátlan. Óriási feeling. A jó hír pedig az, hogy nem kell feltétlenül a legerősebb motor, így a legmagasabb ár ahhoz, hogy mindezt megkapjuk, ha a teljesítményben hajlandóak vagyunk a kompromisszumra.
olvass továbbA Pannónia Ringen járt a Kermor Motorsport legénysége, és ha már ott voltak sikerrel jártak!
olvass továbbA Széchenyi István Egyetem versenyzője, Franciaországban először versenyzett OK Junior kategóriában.
olvass továbbNem tudom azt mondani, hogy nem vagyok elfogult a Volvoval szemben. Éveken keresztül használtam egy S60 T5-öt és azt gondolom, hogy néhány apró hibája ellenére, a legjobb autó volt, amivel valaha közlekedtem. Ezt azért kell, hogy rögtön az elején megosszam, mert pontosan ebből következik, hogy magas a léc, amikor egy új Volvo kerül hozzám. Minden problémát, amely korábban nem volt tapasztalható az én Volvom esetében, dupla súllyal élek meg.
olvass tovább