Új BMW X2

  • október 11, 2023

A BMW X2 a prémium kompakt szegmens első Sports Activity Coupé (SAC) modelljeként ünnepelte világpremierjét, a második nemzedék pedig most pedig még egyedibb, még sportosabb és még inkább előremutató formában debütál. A fejlődést a megnövelt karosszériaméretek és a magával ragadóan kupés jármű-sziluett már első ránézésre nyomatékosítja, miközben a progresszivitásról a tisztán elektromos meghajtású BMW iX2, az automatizált járművezetést és parkolást támogató rendszerek széles palettája, valamint a QuickSelect koncepció szerint felépített, új BMW iDrive járművezérlő technológia és a BMW 9.0 operációs rendszer innovatív digitális szolgáltatásai gondoskodnak.

olvass tovább

Bűnre csábít – BMW S1000RR

Feltankolva 197 kilogramm, maximális teljesítmény 210 lóerő, amelyet 13750-as fordulatszámon ad le a 999 cm3-es, soros négyhengeres blokk. A 113 Nm-es nyomatékmaximumot pedig 11000-es fordulatszámnál éri el ez az elképesztő masina. 3,2 másodperces gyorsulás, 303km/h végsebesség. Ezek után nem is kell többet mondanom, hogy kiderüljön, a BMW S1000RR a versenypályákra született.

olvass tovább

Az új BMW R 1300 GS

  • szeptember 28, 2023

A BMW Motorrad szinte teljesen új ruhába öltöztette az új R 1300 GS-t, amely az elődmodellhez képest igen meggyőző 12 kilogrammot fogyott, teljesítménye pedig 145 LE-re nőtt.

olvass tovább

Nem helyrajzi kérdés – BMW X7 M60i xDrive

Közel 5,2 méter hossza, 2 méteres szélessége és 1,83 méteres magassága miatt könnyen kijelenthető az új X7 -ről, hogy hatalmas. Függetlenül attól, hogy melyik kontinensen járunk, a BMW X7 mindenhol kellőképpen nagynak tűnik, a hazai utakon pedig különösen. Ne is aggódjunk amiatt, hogy megvádolnak minket bármiféle visszafogottsággal, az X7 egyetlen pontján sincs nyoma a spórolásnak.

olvass tovább

A meztelenség csúcsa – BMW M 1000 R

A legtöbb motoros ismeri az érzést, amikor halad a forgalommal, a fordulatszám erős közepes tartományban van és egy erős gázadással úgy otthagyod a tömeget, mintha soha nem lettek volna melletted. Nagyjából ez történt az S 1000 R-rel, amikor a BMW tervezői úgy döntöttek, hogy megalkotják az M 1000 R-t. Nagy szükség ugyan nem volt arra, hogy megtörténjen ez a módosítás, de most, hogy van, létezik, tudom, hogy nagyon-nagyon jól tették.

olvass tovább

A NEUE KLASSE modellgenerációban teljesen új BMW iDrive járművezérlő technológia ünnepli világpremierjét

  • szeptember 03, 2023

+++ Az új kijelző- és járművezérlő rendszer 2025-től válik elérhetővé, a NEUE KLASSE modellgeneráció bemutatkozásával párhuzamosan +++ A BMW által fémjelzett, vezetőre összpontosító műszerfal-kialakítás modern újraértelmezését a BMW Panorámakivetítő testesíti meg +++ Átfogó felhasználói élmény az autó összes utasa számára +++

olvass tovább

A BMW újra feltalálja önmagát: a BMW Vision Neue Klasse tanulmányautó

  • szeptember 02, 2023

A bajor prémiummárka jövője három alappillére épül: elektrifikáció, digitalizáció és körforgásos gazdaság +++ Az új modellgeneráció letisztult formanyelve a BMW kulcsfontosságú stílusjegyeit gyűjti csokorba +++ A BMW iDrive járművezérlő technológia következő nemzedéke hidat képez a valóság és a virtuális világok között +++ A BMW eDrive hajtáslánc-technológia hatodik generációja még nagyobb hatékonysággal és még intenzívebb vezetési élménnyel kecsegtet

olvass tovább