Elegendő, hogy szép? – VW ID.5 GTX

Az autódesign, a szoftver rendszer és az ár/érték arány furcsa útvesztőjébe keveredtem a teszt során. Egy gyönyörű és feltűnő autó, amelyet ismeretlenül is jó ismerősként köszöntöttem a teszthét elején. Nehéz volt eldönteni, hogy melyik a legfontosabb szempont a fentiek közül. A búcsú mégsem volt könnyes, pedig egy remek autó, de nem adta meg azt a valamit, amit az autózásban általában szeretek. Érdekes tapasztalat volt és tudom a jövő valahol ebbe az irányba vezet.

olvass tovább

A zöldrendszámos változat – Kia Sportage PHEV GT-Line

Harmadik alkalommal is nálunk járt a Kia Sportage, ezúttal a legdrágább és technikai szempontból a legmodernebb változatban. Ez a verzió az úgynevezett plug-in hybrid változat, más szóval konnektoros hibrid. A rövid összefoglalót már az elején muszáj leírnom, reszkessetek egyéb márkák, mert a Kia Sportage ajánlatánál nehéz most jobbat találni.

olvass tovább

Lágy és barátságos - KIA Sportage 180 Hybrid 48V benzin DCT GT-Line

Járt már nálunk az új Sportage, méghozzá az öntöltő hybrid változatban, 230 lóerővel. A mostani teszt alanyunk is hybrid, csak éppen az úgynevezett lágy, azaz mild-hybrid változat. A 180 lóerős erőforrás az előző modellhez képest technikailag egyszerűbb, kevesebb lóerőt képes leadni és természetesen ezzel párhuzamosan 1,1 millióval olcsóbb is. Vajon érdemes megtakarítani ezt az összeget?

olvass tovább

Ruhával vagy ruha nélkül? – Suzuki GSX-S1000 GT és GSX-S1000

Azonos alapokra építve, de mégis két teljesen külön egyéniség járt nálunk az elmúlt két hétben. A meztelen S1000 és a túraruhába öltöztetett S1000 GT. Nagyon nehéz választás elé állított bennünket, hogy melyiket szeressük jobban, hiszen a stílus maga az ember, akarom mondani a motor. A vadságot, vagányságot kedvelők egyértelműen a naked, a végtelen kanyargós aszfaltcsíkot és a túrákat kedvelők pedig a GT változatot fogják jobban szeretni.

olvass tovább