Íme, az egyetlen OT-s Maruti! – 1989 Maruti 800 + VIDEÓ
A ’80-as években a legfejlettebb kisautó volt, amit a MERKÚR forgalmazott
olvass továbbA ’80-as években a legfejlettebb kisautó volt, amit a MERKÚR forgalmazott
olvass továbbAz autódesign, a szoftver rendszer és az ár/érték arány furcsa útvesztőjébe keveredtem a teszt során. Egy gyönyörű és feltűnő autó, amelyet ismeretlenül is jó ismerősként köszöntöttem a teszthét elején. Nehéz volt eldönteni, hogy melyik a legfontosabb szempont a fentiek közül. A búcsú mégsem volt könnyes, pedig egy remek autó, de nem adta meg azt a valamit, amit az autózásban általában szeretek. Érdekes tapasztalat volt és tudom a jövő valahol ebbe az irányba vezet.
olvass továbbBemutatjuk első svéd klasszikusunkat, egy 1985-ös SAAB 900i-t
olvass továbbHarmadik alkalommal is nálunk járt a Kia Sportage, ezúttal a legdrágább és technikai szempontból a legmodernebb változatban. Ez a verzió az úgynevezett plug-in hybrid változat, más szóval konnektoros hibrid. A rövid összefoglalót már az elején muszáj leírnom, reszkessetek egyéb márkák, mert a Kia Sportage ajánlatánál nehéz most jobbat találni.
olvass továbbHátsókerekes, van hozzá alkatrész és összehozza a barátokat. Mi kellhet még?
olvass továbbMár szeptember 30-án, péntek délutántól lezárják a közúti forgalom elől az Andrássy út, valamint a hétvégén a Dózsa György út egy-egy szakaszát, mely miatt a Hősök terét érintő közösségi közlekedési járatok terelve közlekednek
olvass továbbJárt már nálunk az új Sportage, méghozzá az öntöltő hybrid változatban, 230 lóerővel. A mostani teszt alanyunk is hybrid, csak éppen az úgynevezett lágy, azaz mild-hybrid változat. A 180 lóerős erőforrás az előző modellhez képest technikailag egyszerűbb, kevesebb lóerőt képes leadni és természetesen ezzel párhuzamosan 1,1 millióval olcsóbb is. Vajon érdemes megtakarítani ezt az összeget?
olvass továbbHihetetlen, de már a Maruti 800-as is elérte a veterán kort!
olvass továbbDuplázott az az autós, aki a 37-es számú főúton jelentősen túllépte a sebességhatárt, ott ahol a közelmúltban halálos közúti közlekedési baleset is történt
olvass továbbAzonos alapokra építve, de mégis két teljesen külön egyéniség járt nálunk az elmúlt két hétben. A meztelen S1000 és a túraruhába öltöztetett S1000 GT. Nagyon nehéz választás elé állított bennünket, hogy melyiket szeressük jobban, hiszen a stílus maga az ember, akarom mondani a motor. A vadságot, vagányságot kedvelők egyértelműen a naked, a végtelen kanyargós aszfaltcsíkot és a túrákat kedvelők pedig a GT változatot fogják jobban szeretni.
olvass továbbHarmadik generáció óta nem változnak a számok a 308 esetében. 2007-ben váltott 307-ről 308-ra a számsorozat és ezt követően nem volt hova tovább folytatni, hiszen a 309-et egy régi típus foglalta, ezért Opel Astra módjára, elkezdtük számolni a sorozatokat. Ha pedig Astra, akkor azt is fontos kiemelni, hogy ez a széria már közös alapokon fut, a 2017-ben megvásárolt Opel márka legismertebb modelljével.
olvass továbbA tuning autók mellett rengeteg gyönyörű, közel gyári állapotú veterán is részt vett az idei AMTS-en
olvass tovább28 év és öt generáció. Ennyi kellett a KIA kompakt méretű SUV-jának, hogy eljusson a csúcsig. 2010-ben, amikor a harmadik széria megjelent, már sejteni lehetett, hogy erre a modellre oda kell figyelni. A KIA komolyan gondolja, hogy ezzel a modellel sikereket fog elérni. A negyedik széria már határokat feszegetett és ki lehetett róla mondani, hogy ott van az európai gyártók közvetlen sarkában. Az új modell pedig durván előzni kezdett.
olvass továbbFurcsa időket élünk. A leggyorsabb Mustang már SUV és nemhogy V8-as blokk nincsen benne, de még csak nem is benzin hajtja. A Mach-E GT elképesztő élményeket ad, de vigyázat, nyomokban Mustangot is tartalmaz.
olvass továbbMinden igényt kielégítő divat-svájcibicska a ráncfelvarráson átesett Stonic. Nem mondhatjuk, hogy a Stonic a legsikeresebb KIA modell, de a méltatlanul mellőzött kisautó mindent bedob annak érdekében, hogy felfigyeljenek rá. Vajon az agyonextrázott és minden kényelmi, biztonsági szempontoknak maradéktalanul megfelelő kisautó sikeres lesz-e az fogós kérdés, ugyanis az árcédula visszafoghatja a nagyra nőtt lelkesedést.
olvass továbbKedves barátunk, Robi történetét szeretnénk megosztani veletek.
olvass továbbAhogy 1964-ben az eredeti Ford GT40 prototípus esetében, úgy a Ford az új GT Heritage Edition kivitel (a 2022-es Ford GT Holman Moody Edition) bemutatásához is New York-ot választotta helyszínül.
olvass továbbÍzig vérig Britt versenyautó, ami a szigetország autógyártását jellemzően megosztó formavilággal látott napvilágot. De mint szokták mondani, ne a külső alapján ítélj... Küzdött eleget a sikerért.
olvass továbbNem kicsit hasonlít a legendás F40-es Ferrarira, de nincs is ezzel baj, mert ami jó volt, azt mindig megpróbálták lemásolni, vagy valami hasonlóan jót alkotni. A Venturi sem lőtt félre!
olvass továbbÖrömmel hirdette ki az Év Női Autója („Women's World Car of the Year”; WWCOTY) zsűrije az idei év hat kategóriájának győzteseit.
olvass tovább