A magyar autózás hőskora: A Magyar Posta első kasztnijai + VIDEÓ
A Magyar Posta meghatározó szerepet töltött be a hazai autózás történelmében
olvass továbbA Magyar Posta meghatározó szerepet töltött be a hazai autózás történelmében
olvass továbbNégy kerék, két ütem és egy örök szerelem: Vincze Péter bácsi Trabis élményei
olvass továbbVAZ-2102 és VAZ-2104. Neked melyik az eseted?
olvass továbbÍme, az 1958-as DeSoto, a Rock n’ Roll méltatlanul elfeledett uszonyos nehézvasa
olvass továbbEz az E-osztályos Mercedes közel 30 évesen is úgy néz ki, mintha ma reggel hagyta volna el a szalon kapuit
olvass továbbAz elmúlt több mint 30 évben ez a Ford Orion alig 70 ezer km-t futott
olvass továbbA ’80-as években a legfejlettebb kisautó volt, amit a MERKÚR forgalmazott
olvass továbbÍme a Volvo egyik legnagyobb dobása, a bogárhátú széria
olvass továbbAlapmodell rengeteg extrával: Íme, az 1954-es modellév belépő szintű Cadillac-je
olvass továbbA Golf motoros Wartburgok mára már eltűntek az utakról, viszont ez a ’89-es limuzin olyan, mintha új lenne
olvass továbbBemutatjuk első svéd klasszikusunkat, egy 1985-ös SAAB 900i-t
olvass továbbAz autó újkora óta a család tulajdonában áll, ahol leginkább a „boltbajárós” és hétvégi autó szerepét töltötte be.
olvass tovább1,3 literes motor, négyfokozatú manuális váltó és fürge, sportos száguldás. Ezt tudja a Triumph Spitfire Mark 3
olvass továbbSokak szerint az Octavia a valaha gyártott legszebb keleti autók egyike volt
olvass továbbÍme, a háborút követő szovjet autóipar 3+1 legmeghatározóbb járműve
olvass továbbEz a ’79-es Ezeröcsi még pajtaleletként is szemet gyönyörködtető
olvass továbbHátsókerekes, van hozzá alkatrész és összehozza a barátokat. Mi kellhet még?
olvass továbbA Kacsa a valaha gyártott legsikeresebb autók egyike volt, de csak kevesen ismerik a leleményes konstrukció részleteit
olvass továbbEz az ’57-es Olympia még fiatal korában került Magyarországra és azóta is napi használatban van!
olvass továbbIsmerd meg a magyar vasúttörténet legikonikusabb mozdonyait!
olvass tovább