Új DS7: A kifinomultság útján
Páratlan kényelmével és akár 360 lóerős hibrid hajtásával az Új DS 7 egyszerre testesíti meg a műszaki szaktudást és eleganciát.
olvass továbbPáratlan kényelmével és akár 360 lóerős hibrid hajtásával az Új DS 7 egyszerre testesíti meg a műszaki szaktudást és eleganciát.
olvass továbbA Ford ma új fejezetet nyit a legendás SuperVan sorozat történetében, bemutatva az ultranagy teljesítményű Ford Pro Electric SuperVan modellt a Goodwood Festival of Speed rendezvényen
olvass továbbA négyes gran coupé második generációja járt nálunk, amely minden szempontból nagyobb lett az elődjénél. A kétliteres, 190 lóerős dízel nem divatos erőforrás mostanában, de ha valaki szembe mer menni a mainstreammel, bevállalja, hogy félinformációkból összerakott állítások kereszttüzébe áll, az élete egyik legjobb döntését fogja meghozni. Ezt az autót ugyanis csak szeretni lehet.
olvass tovább2017-ben jelent meg, az akkor még X utótaggal rendelkező Crossland. A modellciklus feléhez érkezett a típus, így fel kellett frissíteni egy kicsit. Az elmúlt 4-5 év alatt sok minden történt, így a Crossland frissített modellpalettája talán azt is elárulja, hogy milyen jövőt tervez a típussal a tulajdonos.
olvass továbbTavasszal járt nálunk a harmadik generációs i20 1,2 literes 84 lóerős motorral. A cikkben említettem, hogy létezik egy N verzió, amely egy másik liga. Akkor még csak így gondoltam, most már tudom.
olvass továbbMinden autónak a megalkotásakor kell, hogy célja legyen. Máskülönben nem fog megszületni az elképzelés. Az Audi RS Q8 esetében ez nem lehetett más, mint a szerelem. A szerelem, amelyet definiálni ugyan nehéz, de ha megéljük, akkor tudjuk miről is szól. Semmi más célja nem lehet egy 600 lóerős 2,3 tonnás monstrum megalkotásának, mint az, hogy vágyott tárgyakat a legfelső polcra emeljünk. Nekem ezt adta a Q8 legbitangabb kivitele.
olvass továbbNem az első alkalom, hogy a KIA 2017-ben megjelent kisméretű crossovere nálunk jár. A mostani apropója, hogy a leszűkített motorkínálat mellett, illetve azon belül, lágy hibrid (mild-hybrid) hajtást kapott. A háromhengeres, ezer köbcentis turbómotor 100 és 120 lóerős változatban kapható. Ebből az erősebbiket segíti a 48V-os akkumulátor, amelyet a csomagtér alatt helyeztek el.
olvass továbbA Nissan ikonikus sportautója legújabb generációjának értékesítése 2022 tavaszán kezdődik az Egyesült Államokban – elképesztő dizájn, 400 lóerős twin-turbo V6-os motor és fejlett technológia
olvass továbbItt a tökéletes Range Rover Sport SVR modell
olvass továbbA mai naptól rendelhető a Mercedes-EQ első elektromos luxuslimuzinjának két változata. A bruttó 40 235 000 forintos indulóártól elérhető EQS 450+ összesen 333 lóerőt kínál, míg a bruttó 48 697 000 forinttól rendelhető EQS 580 4MATIC 523 lóerővel áll rendelkezésre
olvass továbbAlig pár nappal azután, hogy részt vehettem a Cupra spanyolországi bemutatóján, amelyről a cikket pár napja lehet olvasni az oldalon, máris a visszafogottabb Seat Leon volánja mögött találtam magam. A szerénység ebben az esetben 41 lóerő különbséget jelent és nagyjából 10% -kal kevesebb pénzkiadást. A forma és a funkció természetesen azonos, így valószínűleg a fő volumen továbbra is Seatból fog érkezni, ha a Leon kerül szóba vásárláskor.
olvass továbbTudom, hogy ez hiba, de nem könnyű számomra az Octavia RS-ről elfogultság nélkül beszámolni. Valamivel több mint két évet jártam egy előző szériás – még ráncfelvarrás előtti –, tehát nem osztott lámpás RS-sel. Annak ellenére, hogy kezdetben kétkedéssel fogadtam és nem voltam benne biztos, hogy a szívemhez fog nőni, szerencsére ez teljesen másképpen alakult. Imádtam a vezetési élményét, a praktikumát, helykínálatát és a tömegautók közötti különleges státuszát. Az RS az átlagember Ferrarija, az elérhető áru többfunkciós sportautó, ahol anya nem köt bele a nagy lóerőbe és nem mondja azt, hogy fölösleges, mert minden komfort benne van, amit ő is elvár. A férfiembernek pedig egyetlen pillanatig sem kell szégyenkeznie benne, bármilyen társaságba is érkezik meg vele.
olvass továbbKét évvel a piaci bevezetés után a BMW M GmbH felfrissíti a BMW X3 és a BMW X4 nagyteljesítményű párosát. Az új BMW X3 M Competition és az új BMW X4 M Competition minden korábbinál nagyobb tolóerővel érkezik meg az utakra.
olvass továbbAhogyan a nyolcadik szériás Golf, Skoda Octavia és Seat Leon is új generációhoz érkezett, úgy vált időszerűvé, hogy az azonos alapokon nyugvó Audi A3 is méltó utódot kapjon. Nem is olyan régen, tavaly ősszel teszteltük ugyanezen széria benzines változatát, most az azonos lóerővel rendelkező dízelt vettük górcső alá.
olvass továbbA meztelencsiga becenevet kapta és ezzel nem a tempójára utaltak, hanem inkább a formavilágára. Egy vérbeli szárazföldi sebességrekorder a múltból. Az első autó, ami átlépte a 200 mp/h-át.
olvass továbbGyors autóval is lehet ésszel közlekedni, ám ehhez a lóerőkön kívül valami másra ugyancsak szükség lenne. Ezért nem sikerülhet mindenkinek.
olvass továbbHáromhengeres létére, egy vérbeli versenygép. Egy igazi rizsrakéta a maga 1.6-os turbós, 261 lóerős motorjával. Ebből nem akarsz kiszállni!
olvass továbbFelborította a mellette haladó pickup-ot egy gázadásra elszabaduló izomautó az Egyesült Államokban. Felvételen a csattanás.
olvass továbbDefender V8 90 és 110: Minden idők legerősebb és leggyorsabb sorozatgyártású Defenderét az új 525 lóerős, kompresszoros motor hajtja: 5,2 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 240 km/óra (Defender 90)
olvass továbbA Land Rover Classic 25 újratervezett Defender Works V8 Trophy járművet épít egy 2021-ben rendezendő kalandeseményre
olvass tovább