28 évesen még csak bejáratós – 1995 Mercedes-Benz W124 + videó
Ez az E-osztályos Mercedes közel 30 évesen is úgy néz ki, mintha ma reggel hagyta volna el a szalon kapuit
olvass továbbEz az E-osztályos Mercedes közel 30 évesen is úgy néz ki, mintha ma reggel hagyta volna el a szalon kapuit
olvass továbbAz elmúlt több mint 30 évben ez a Ford Orion alig 70 ezer km-t futott
olvass továbbJanuár 27-én Purgel Csaba, a Continental váci gyárának vezetője átvette a Ford Q1 díjat Carlos Capillától, a Ford európai regionális beszállítókért felelős vezetőjétől. Az autógyártó elismerését szigorú követelmények teljesítésével érdemelte ki a német technológiai vállalat váci üzeme.
olvass továbbA német labdarúgó-bajnokság első osztályának egyes közvetítései már a következő meccsnaptól kezdve elérhetők lesznek az új luxuslimuzin BMW Ívelt Kijelzőjén.
olvass továbbNémeth Gergely Vincze Ferkó mellett az idei évben második helyet szerzett az ORB-ban, de emellett ő azért szeret a bal oldalon is ülni és pár versenyt teljesített is idén már vezetőként.
olvass továbbA Golf motoros Wartburgok mára már eltűntek az utakról, viszont ez a ’89-es limuzin olyan, mintha új lenne
olvass továbbImmár a BMW mindegyik németországi gyárában készül zéró emissziójú modell
olvass továbbA W126-os széria tagjai a valaha gyártott legjobb Mercedes-ek közé tartoznak, amik a mai autók között is megállják a helyüket
olvass továbbBár csak a 3. hely sikeredett az Ózd Ralin, a Vincze-Németh párosnak, pedig győzni szerettek volna, de még maradt remény a bajnoki címre az évadzáró Zemplén Ralin, Vincze pedig az utolsó gyors végéig harcolni érte.
olvass továbbSzakmai interjú és portré Németh Balázzsal, a Porsche Hungaria ügyvezető igazgatójával
olvass továbbÚgy látszik idénre ezt dobta a sors a Vince Ferenc-Németh Gergely párosnak, akik bármilyen felületen, bármilyen indulók között, bárhogy is sikerüljön az első gyors, minden versenyt a második helyen fejeztek be
olvass továbbRendkívül hosszú ideig váratott magára a Lexus azzal, hogy az öntöltő hybrid (full hybrid) mellé a konnektorról is tölthető, úgynevezett plug-in hybriddel megjelenjen. De most megtört a jég és nem is akármennyire, hiszen az új NX sok szempontból komoly előre lépéseket tett abba az irányba, hogy a német márkák mellett a prémium szegmensben valós alternatívát nyújtson.
olvass továbbNémetországban, a Nürburgringen folytatódott a kamion Európa-bajnokság
olvass továbbAmi általában hat, a Vincze Ferenc-Németh Gergely páros esetében viszont azt jelenti, hogy három futam után vezetik a bajnokságot.
olvass továbbEz a Púpos Wartburg szebb állapotban van, mint mikor 1965. januárjában elhagyta az eisenach-i gyártósort
olvass továbbA Prinz 4 az NSU egyik legismertebb modellje, ami sokakat a Zaporozsecre emlékeztet
olvass továbbEz a Púpos Wartburg szebb állapotban van, mint amikor 1965-ben elhagyta az eisenach-i gyártósort
olvass továbbMásodik hellyel és remek versenyzéssel tért vissza Vincze Ferike, akit Németh Gergely navigálásával csak egy WRC2 világbajnok tudott minimális különbséggel legyőzni az idei első versenyen, a Salgó Rallye-n.
olvass továbbA II. világháború után a Goggo Coupé volt a legstílusosabb törpe, amit az NSZK-ban kapni lehetett
olvass továbbAz NX második generációját mutatta be a tavalyi évben a Lexus, amely Európában a márka legsikeresebb modellje. Komoly mérföldkő, de ami szerintem a legfontosabb, hogy ezzel a modellel végre a Lexus megérkezett a 21. századba. Lehet ugyan ezen vitatkozni, de a design tekintetében előremutató luxusmárka technikai szempontból el volt maradva a német versenytársaktól. Végre nagy levegőt vettek és előzésbe kezdtek.
olvass tovább