Kényelemre hangolva – Suzuki Burgman 400 ABS

A Burgman azon kevés nagyrobogók egyike, amelyek a modern technikát bár sok tekintetben alkalmazzák, de inkább a hagyományos robogózás érzését, hangulatát és formavilágát adják vissza. Nincsen modern műszerfal, végtelen számú gomb a korányon vagy éppen transformers formavilágot idéző burkolati elem. Van viszont kényelem, pakolásra alkalmas hely és a 400 cm3 hengerűrtartalom, amely pont elég arra, amire egy ilyen motort használni lehet.

olvass tovább

Valami más – Can-Am Ryker 900

A nálunk töltött egy hete alatt azt próbáltuk meghatározni, hogy mi is ez a jármű. Ugyan a magyarországi jogszabályok szerint nagy A kategóriás jogosítvánnyal vezethető, de ezen a szemponton kívül felsorolható számtalan érv, cáfolat, hogy miért nem motor a Can-Am Ryker. Kicsit motor, kicsit quad, kicsit gokart vagy éppen hó nélküli hórobogó, vagy víz nélküli jetski. Egy új kategória. Aztán az utolsó nap délutánján a szomszéd 1,5 éves kisfiú rámutatott, hogy a jogszabályalkotók miért az A jogosítványt követelik meg. Hangos felkiáltással mutatott felém, ahogy éppen felülni készültem rá: Motoj!

olvass tovább

Lehet élvezetes is, ami ésszerű – Suzuki V Strom 650 XT ABS

Sokszor azt hihetjük, hogy az, amit racionális okok miatt veszünk meg, az csak unalmas, funkcionális lehet. Ez a két fogalom pedig nem mindig jár kéz a kézben egy olyan hobbieszközzel, mint a motorkerékpár. Itt ugyanis az élmény, a vágyaink fokozása sokszor lényegesen fontosabb szempont lehet, mint az, hogy jó ár/érték arányban vásároljunk.

olvass tovább

Együttműködési megállapodást kötött a HUMDA és a HUNESZ

  • június 23, 2021

Stratégiai együttműködési megállapodást kötött a Magyar Autó-Motorsport Fejlesztési Ügynökség (HUMDA) és a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ), amelynek elsődleges célja a tehetséges versenyzők felkutatása és a szimulátorsport fejlesztése, valamint a fiatal célközönség megszólítása.

olvass tovább

Férfias játékok – BMW R18

Vitathatatlan Cruiser érzés hagyományos elemekkel úgy megalkotva, hogy rajongani fogunk az analóg elemekért, most, egy digitális korban. A BMW mert és tudott igazán nagyot álmodni. Méghozzá jó nagyot, amikor megalkotta az 1802 cm3 -es 345 kg tömegű R18-at. Újraértelmezett és újra elérhetővé tett egy kategóriát a saját kínálatában. Az elmúlt több mint 20 évben, az R 1200 C óta, ugyanis nem volt még hasonló motorja sem a bajoroknak.

olvass tovább

LADA Golf 1002/1004

Gyári teremtés, ami az AvtoVAZ gyárából gurult le az ezredforduló végén. Sajnos, ez nem a benzinmotort kapta, de hát egy golfkocsiba minek is benzinmotor. Pedig belsőégésű motorral mókásabb lett volna.

olvass tovább