A fullos háromhengeres – KIA Ceed 120 T-GDI Gold

2020 válasza a környezetvédelmi problémákra természetesen a hibrid és az elektromos. De amennyiben maradni akarunk a hagyományos erőforrások mellett, mert a pénztárca, vagy éppen a józan ész azt diktálja, hogy a fenti kettő tökéletesen fölösleges, avagy értelmetlenül drága, akkor hétköznapi ember a háromliteres motor helyett a háromhengerest tudja választani.

olvass tovább

A Toyota és a Hino kiskereskedelmi láncok részvételével teszteli hidrogén üzemanyagcellás kisáruszállítóit Japánban

  • december 14, 2020

Toyota és busz illetve teherautógyártó leányvállalata, a Hino a Seven-Eleven, a FamilyMart és a Lawson kiskereskedelmi láncok hálózatával együttműködve kezdi meg hidrogénüzemanyagcellás elektromos kis és közepes méretű teherautóinak tesztelését, illetve az ehhez szükséges infrastruktúra kiépítését Japában

olvass tovább

Mint egy villám - Porsche Taycan Turbo S

  • december 12, 2020

A presztízsmárkák nem viccelnek, ha elektromos autózásról van szó, egetverő lóerőkkel ámítják a közönséget, de a Porsche rátett még egy lapáttal. 761 lóerővel és 1050 Nm nyomatékkal ellátott négyajtós modellt küld csatasorba, márkán belül a legkomolyabb típusokat is megszégyenítő menetdinamikával.

olvass tovább

A Toyota hozzáférhetővé teszi a világ legfejlettebb hidrogén üzemanyagcellás elektromos technológiáját

  • december 10, 2020

A világ vezető autógyártóit és energetikai szolgáltatóit tömörítő Hidrogén Tanács alapító tagjaként a Toyota létrehozza Európában az új Üzemanyagcella Üzleti Csoportot, hogy hasonlóan gondolkodó partnereivel közösen felgyorsítsa az üzemanyagcellás technológiák elterjedését, amelyek révén széles körben csökkenthető a széndioxid-kibocsátás

olvass tovább