Repülő autó Szerbiából! Videón a felszállás
Nyolc motor, zárt pilótafülke, süvítő hang. Elektromobilitás az utak helyett a levegőben.
olvass továbbNyolc motor, zárt pilótafülke, süvítő hang. Elektromobilitás az utak helyett a levegőben.
olvass továbbA vadonatúj Hyundai Tucson N Line sportos formatervének külső és belső stíluselemeit a Hyundai N sportmárka ihlette
olvass továbbItt vannak a dögös Harley-Davidson cirkálók és a luxus túramotorok
olvass továbbA korábbi Toyota Peugeot Citroën Automobile (TPCA) üzem új neve Toyota Motor Manufacturing Czech Republic lett, miután a gyár január 1-én a Toyota kizárólagos tulajdonába került
olvass továbbHárom hónap állt a Mazda első elektromos autója, az MX-30 rendelkezésére, hogy meggyőzze a magyar piac elektromos autó-vásárlóit. Úgy tűnik, jól kezdett, hiszen szeptembertől decemberig a Mazda Motor Hungary 153 darab értékesítésének örülhetett, mellyel 8. helyre került az EV-piac eladási versenyében.
olvass tovább„Spirit of Passion” a Kingston Custom-tól
olvass továbbCsodálatos motorkerékpárokat, veterán autókat pusztított el a tűz hétfőn a Timmelsjoch-i motormúzeumban. Gyászol a motorosvilág, szívfájdító tudósítás következik!
olvass továbbAz új modell alapvetően átalakítja az akkumulátoros elektromos járművek formavilágát
olvass továbbKorábbi írtam már a Peugeot 508 dízel-ről, amikor a kombi változatot teszteltük. A mostani 5 ajtós modellben viszont a mai elvárásoknak, környezetvédelmi szabályozáshoz még inkább illő plug-in erőforrás dolgozott. Egész pontosan egy 1,6 literes benzin és egy 300V-os villanymotor.
olvass továbbHatvannyolc éves korában elhunyt Hubert Auriol, a Dakar-rali háromszoros győztese, aki elsőként győzött autóval és motorkerékpárral is a világ legnehezebbnek tartott tereprali-viadalán
olvass tovább2021. január 1-jei hatállyal a Kia Motors Corporation Nagy Norbertet nevezte ki a magyarországi leányvállalat Ügyvezető Elnökének
olvass továbbÖsszesen 24 új, illetve frissített modellt kínál idén a gyártó
olvass továbbMűszaki hiba és sötétség. Semmi nem megy könnyen, küzdöttek a Dakaron a versenyzők. Beszámoló!
olvass továbbSzámtalan autót és motort tesztelhettünk 2020-ban a vírushelyzet ellenére is. Ez a lista nem egy rangsor, nehéz is lenne sorrendet felállítani. Egy biztos, ezek a járművek maradandó emlékekkel gazdagítottak bennünket. Visszatekintve rájuk megszépítették ezt a nem könnyű évet. Ezúton is köszönjük minden importőrnek a 2020-as együttműködésüket, továbbá mindazoknak, akik támogattak bennünket és nem utolsó sorban annak az egyre növekvő olvasótábornak, akik követnek bennünket.
olvass továbbVannak autók, amelyeket azért szeretünk, mert kimagasló vagy egyedi vezetési élményt nyújtanak. Vannak, amelyeket a rengeteg lóerő miatt titulálunk felejthetetlennek, vagy éppen azért, mert olyan formavilágot adnak, amit bárki észrevesz. A Hyundai i30 nem ezek miatt szerethető, hanem azért, mert elérhető az ára, gazdaságos az üzemeltetése és a mai kisköbcentis turbómotoros világban egy hagyományos szívó benzinmotort rejt a karosszéria, ami vélhetően elnyűhetetlen lesz, ráadásul egyáltalán nem is rossz.
olvass továbbA dél-koreai LG Electronics technológiai konszern és a kanadai Magna International Inc. autóipari alkatrész beszállító vállalat közös vállalatot hoz létre LG Magna e-Powertrain néven villanymotorok és elektromos hajtáslánc-berendezések gyártására és fejlesztésére - jelentette be szerdán a honlapján az LG Electronics
olvass továbbA Honda által fejlesztett, új, motorkerékpárokhoz és robogókhoz szánt kommunikációs rendszer lehetőséget ad a tulajdonosoknak, hogy kihasználhassák Android™-alapú okostelefonjaik szolgáltatásait
olvass továbbA Hyundai 2021 elején bocsátja piacra az IONIQ 5 modellt, amely elsőként alkalmazza a közelmúltban bemutatott E-GMP padlólemezt
olvass továbbHuszonhárom futamon állhat rajthoz 2021-ben a Formula–1-es világbajnokság mezőnye. A Hungaroringen augusztus 1-én bőgnek fel élesben a motorok.
olvass tovább2020 válasza a környezetvédelmi problémákra természetesen a hibrid és az elektromos. De amennyiben maradni akarunk a hagyományos erőforrások mellett, mert a pénztárca, vagy éppen a józan ész azt diktálja, hogy a fenti kettő tökéletesen fölösleges, avagy értelmetlenül drága, akkor hétköznapi ember a háromliteres motor helyett a háromhengerest tudja választani.
olvass tovább