A Kia Niro a Női Világ Év Autója (WWCOTY) választás nyertese
63 autós újságírónő, a világ öt kontinensének 43 országából. Ők választották meg a 2023-as Női Világ Év Autóját
olvass tovább63 autós újságírónő, a világ öt kontinensének 43 országából. Ők választották meg a 2023-as Női Világ Év Autóját
olvass továbbA méreteiben és tudásában egyaránt továbbfejlődött
olvass továbbÜdvözöllek a tökéletesség világában. A BMW i7 által megteremtett minőség és színvonal közelebb hozza a presztízs autókat az igazi luxushoz. Persze lehet benne hibákat kutatni, mondhatjuk talán azt is, hogy az elektromos közlekedés megcsúfolása egy 2,7 tonnás és 5,4 méteres jármű, de teljesen felesleges ezeken gondolkozni, hiszen az autó egész megjelenése és az általa nyújtott szolgáltatások messze túlmutatnak azon, amit megszokhattunk bármelyik négykerekűtől.
olvass továbbÚjrahasznosított anyagok felhasználásával akár 75 százalékkal mérsékelhető a gyártás során jelentkező szén-dioxid-kibocsátás
olvass továbbEz az E-osztályos Mercedes közel 30 évesen is úgy néz ki, mintha ma reggel hagyta volna el a szalon kapuit
olvass továbbAz Autócentrum Szabó jóvoltából egy ismert, de hazánkban egy nem kellőképpen elismert típust, a Fiat Tipot volt szerencsénk tesztelni az elmúlt napokban. Nincsen könnyű dolga a Tiponak, hiszen márkatestvére a Fiat 500-nak. Ez a rokonság nem tesz jót neki, hiszen egy szexi, social media sztár mellett kizárólag a praktikummal helyet követelni az asztal mellett, 2023-ban rendkívül nehéz.
olvass továbbRenate Vachenauer lesz az AUDI AG igazgatótanácsának beszerzésért felelős tagja
olvass továbbElkészültek a 2022-es statisztikák az európai autó eladásokról, amelynek adataiból rengeteg fontos információ derül ki. Ebből talán a két legfontosabb, hogy 1985 óta ilyen alacsony értékesítési darabszámmal nem találkoztunk – 11,31 millió eladott gépjármű, valamint, hogy a 2007 óta legnépszerűbb modell a VW Golf lekerült a dobogó legelső fokáról és egészen az ötödik helyig csúszott vissza, átadva helyét a Peugeot 208-nak.
olvass továbbFantasztikus programon vettünk részt a Porsche Hungária jóvoltából tegnap este. A rendhagyó eseményen nem csak a megszokott autós szakmából ismert emberek voltak jelen, hanem a győri Audi gyár vezetősége, legfontosabb partnerek, márkakereskedők is, sőt sok közismert személlyel is találkozhattunk. Nem véletlen, hiszen az új, teljesen karbon semleges Audi Q8 e-tron hajtása Győrben készül.
olvass továbbNem is kezdődhetett volna jobban a vadonatúj Ranger bemutatása, mint a minden idők legerősebb verziójának a tesztelésével. A Raptor nevet ugyan ismerhetjük az előző generációs Ranger neve mellől, de a most bemutatott modell egy új, sosem látott dimenziót tárt elénk. Az alapjaitól újraépített Ford Ranger ugyanis sportautós képességeket kapott a háromliteres V6 benzinmotor és a különleges hajtás, vezérlés, felfüggesztés által.
olvass továbbStabilan őrzi piacvezető szerepét a Mercedes-Benz a magyarországi prémium szegmensben
olvass továbbA BMW iX5 Hydrogen tesztflottája megérkezett
olvass továbbFriss dizájn és kibővült funkcionalitás
olvass továbbA tél számos kihívást tartogat az úton lévőknek és igen kockázatos helyzeteket szülhet. A csökkent látási viszonyok, a köd, az eső mellett még a rossz útviszonyokkal is meg kell küzdeni, csúszós, jeges felületek nehezítik a közlekedést. A tél tehát a legtöbb esetben nem a vezetés élményéről szól, sokkal inkább a kompromisszumokról.
olvass továbbAz elismerést 63 női autóipari médiából álló nemzetközi zsűri ítélte oda
olvass továbbA zéró emissziós, melléktermékként tiszta vizet kibocsátó hidrogén üzemanyagcellás elektromos technológia vezető fejlesztője, a korábban 5700 a környezetbarát meghajtással kapcsolatos szabadalmat ingyenesen megosztó Toyota globális kínálatában már most szerepel hidrogénüzemű személyautó (Mirai néven, amely japánul jövőt jelent), kis- és nagyteherautó, busz, targonca, hajó és vonat is.
olvass továbbAz elmúlt több mint 30 évben ez a Ford Orion alig 70 ezer km-t futott
olvass továbbA Stellantis csoport úgy vélem nem tisztán önszántából, hanem jogszabályi kényszer miatt is, de kipaterolta a hagyományos meghajtást a Berlingoból és a testvérmodellből, a Peugeot Rifterből. Ezzel egytagúvá zsugorította a motorkínálatot, így került egy csinos és két ponttal rendelkező Ë betű a jól ismert, harmadik generációs Berlingo nevébe. Ettől kicsit örülhetünk is, meg nem is, hiszen a kisebb karbon lábnyom több kompromisszummal is jár, ha pedig univerzális családi autót szeretnénk nagy hosszú, utazásokra, akkor lényegesen több menetidőre kell számítani, mint egy hagyományos motor esetében. De Európában élünk és ezt akartuk (legalábbis a politikusaink erre az útra terelik az autógyárakat).
olvass továbbForgalomkorlátozásra kell számítani Nyíregyháza térségében, a főváros felé vezető oldalon
olvass tovább