Kenterbe veri a mai AMG S-osztályt: 1981 Mercedes-Benz 380SEC (W126) + VIDEÓ
A W126-os széria tagjai a valaha gyártott legjobb Mercedes-ek közé tartoznak, amik a mai autók között is megállják a helyüket
olvass továbbA W126-os széria tagjai a valaha gyártott legjobb Mercedes-ek közé tartoznak, amik a mai autók között is megállják a helyüket
olvass továbbA cím alapján nem a híres krimire kell gondolni, bár tény, hogy itt is egy francia autó indítja a cselekményt. Ebben az esetben viszont semmiféle bűncselekmény nem történik. A francia autógyártás egy fogalom és a DS márka erre egyértelműen pozitívan hat. Amikor pedig egy nagy szedán, egy zászlóshajó jelenik meg a kínálatban, az mindenképpen egy komoly mérföldkő.
olvass továbbEz az ’57-es Olympia még fiatal korában került Magyarországra és azóta is napi használatban van!
olvass továbbA jet-korszak idején a MOPAR-ok design diktátorok voltak, a Forward Look irányzat a Chrysler legolcsóbb márkájára is hatással volt
olvass továbbA Nissan Pike szériája a ’90-es évek retró őrületének hatására született
olvass tovább7,1 literes V8, automataváltó és egy 2,3 tonnás kasztni: Ilyen volt a közép árkategóriás Lincoln 1960-ben
olvass továbbA nálunk töltött egy hete alatt azt próbáltuk meghatározni, hogy mi is ez a jármű. Ugyan a magyarországi jogszabályok szerint nagy A kategóriás jogosítvánnyal vezethető, de ezen a szemponton kívül felsorolható számtalan érv, cáfolat, hogy miért nem motor a Can-Am Ryker. Kicsit motor, kicsit quad, kicsit gokart vagy éppen hó nélküli hórobogó, vagy víz nélküli jetski. Egy új kategória. Aztán az utolsó nap délutánján a szomszéd 1,5 éves kisfiú rámutatott, hogy a jogszabályalkotók miért az A jogosítványt követelik meg. Hangos felkiáltással mutatott felém, ahogy éppen felülni készültem rá: Motoj!
olvass továbbFrancia terepjáró a SUV-ok előtti korszakból: A Rancho
olvass továbbAz Amcars Vol. 13 találkozón számos klasszik kasztni is részt vett. Naná, hogy lefilmeztük őket!
olvass továbbEz a 21061-es szebb állapotú, mint mikor ’84-ben elhagyta a gyártósort!
olvass továbbKevesebb, mint egy évvel a koncepcióautó bemutatása és mindössze öt hónappal a pályatesztek indulása után a Peugeot TotalEnergies csapat bemutatja kész versenyautóját, a PEUGEOT 9X8-at, a négykerék meghajtású elektromos-hibrid Hypercart.
olvass továbbA Type 2 a Volkswagen egyik sikermodellje, amit a legtöbben hippibuszként ismernek
olvass továbbHa visszaemlékezünk a 90-es évek autóira, akkor egészen precízen definiálható, hogy mit is jelent az a fogalom, hogy egy autó japán. A beltér, a minőség, a vezetési élmény és mondhatjuk, hogy az egész hangulat ezekben az autókban abszolút egyedi és mással összehasonlíthatatlan volt. Egy vágyott élmény, mindenki számára, akinek az ereiben a véren kívül némi benzin is folyik. Az évek során ez a különleges világ valamelyest elkopott és csak pár jármű maradt, amiben ezt még igazán érezni. Az egyik ilyen számomra a CX-5.
olvass tovább7,0 literes V8, kéttonnás kasztni és vérbeli kabriós életérzés. Ezt tudja az ’58-as Continental kabrió!
olvass továbbA DS nagylimuzinja immár Magyarországon is elérhető. A 4,93 m hosszú DS 9 kétféle felszereltségi szinttel, 225 és 360 LE-s E-TENSE plug-in hibrid hajtásláncokkal rendelhető, akár készletről is.
olvass tovább12 repülőgép érkezik 2024-ig
olvass továbbMeglepő, de ez a ’79-es példány újkorában került Magyarországra!
olvass továbbAhogy 1964-ben az eredeti Ford GT40 prototípus esetében, úgy a Ford az új GT Heritage Edition kivitel (a 2022-es Ford GT Holman Moody Edition) bemutatásához is New York-ot választotta helyszínül.
olvass továbbEz a Púpos Wartburg szebb állapotban van, mint amikor 1965-ben elhagyta az eisenach-i gyártósort
olvass továbbA II. világháború után a Goggo Coupé volt a legstílusosabb törpe, amit az NSZK-ban kapni lehetett
olvass tovább