Új fejlesztésű kompakt családi egyterű a mindennapos kikapcsolódás jegyében: bemutatkozik a Mercedes-Benz EQT
Az új EQT kimagasló variálhatóságával és prémium felszereltségével emelkedik ki
olvass továbbAz új EQT kimagasló variálhatóságával és prémium felszereltségével emelkedik ki
olvass továbbA vadonatúj Peugeot 408 méreteiben, kivitelében, sőt kategória szempontjából is teljesen más, mint a korábbi modellek, amelyeket az utakon eddig láthattunk. Egy keverék, egy különleges mix, amelyet cupé crossovernek neveztek el, de az elnevezés nem mutatja be minden arcát, hiszen egy kicsit szedán és egy kicsit sportkombi is egyben. Mérete és arányai a Peugeot 3008 és az 508-as közé teszik az új típust.
olvass továbbAz EV-k egyre népszerűbbek: a tisztán elektromos járművek (BEV) eladása majdnem megduplázódott 51.600 példányra (+89 százalék); az elektromos járművek a teljes első negyedéves értékesítés 10 százalékát teszik ki
olvass továbbNéhány hete megkezdődött a megújult Mercedes-Benz GLE modellek értékesítése, illetve a megújult terepjáró modellek már Mercedes-AMG verzióban is elérhetők.
olvass továbbA Nissan Qashqai harmadik generációs modellje nem először járt nálunk, de ezúttal a csúcsváltozatot teszteltük, mégpedig az összkerék meghajtással ellátott, 158 lóerős változatot. És mindezt a modellpaletta legmagasabb felszereltségi szintjével, az úgynevezett Tekna+ kivitellel.
olvass továbbEz az E-osztályos Mercedes közel 30 évesen is úgy néz ki, mintha ma reggel hagyta volna el a szalon kapuit
olvass továbbStabilan őrzi piacvezető szerepét a Mercedes-Benz a magyarországi prémium szegmensben
olvass továbbNem is kezdődhetett volna jobban a vadonatúj Ranger bemutatása, mint a minden idők legerősebb verziójának a tesztelésével. A Raptor nevet ugyan ismerhetjük az előző generációs Ranger neve mellől, de a most bemutatott modell egy új, sosem látott dimenziót tárt elénk. Az alapjaitól újraépített Ford Ranger ugyanis sportautós képességeket kapott a háromliteres V6 benzinmotor és a különleges hajtás, vezérlés, felfüggesztés által.
olvass továbbA Mercedes-csillag történelmi szimbóluma a modern korban
olvass továbbFokozott elektrifikáció, még több élmény, maximális digitalizáció
olvass továbbA presztízs márkák széles körben kínálnak SUV-ket, de aki egyedibbre, különlegesebbre vágyik, azok számára az Evoque lehet a legütősebb választás. A legkisebb Range nem a méreteivel, vagy éppen a kiemelkedő praktikumával tudja a vevőkört megszólítani, sőt még az árcédula sem lesz, amelyik vásárlásra fog csábítani. A csomagolás az, amely különlegessé teszi a sportos és arisztokratikus megjelenésű terepjárót.
olvass továbbA legnehezebb kérdés talán az, hogy mi is a C5 X valójában? Crossover, kombi, ferdehátú esetleg sportkombi? Mindegyik és valójában egyik sem. Egy autó, amely svájci bicskaként egyszerre kíván választ adni minden kérdésre. A családi autózás igényeire, a céges autókkal kapcsolatos elvárásokra, a divatra és végül, de messze nem utolsó sorban arra, hogy eladásokat mutasson fel a Stellantis csoporton belül a francia márka.
olvass továbbÚjabb rekordévet zárt a Mercedes-Benz személygépjármű regisztrációk terén Magyarországon
olvass továbbFelfelé ívelő év vége
olvass továbbA GLC az eladási darabszámok alapján a márka legfontosabb modellje. Most, hogy az elektrifikáció miatt az SUV-ok között is egyre inkább találkozunk tisztán elektromos modellekkel, azt hihetnénk, hogy kevesebb fókuszt kap a C osztály alapjaira épített terepjáró. Hát ez egyáltalán nem igaz, sőt, pont ellenkezőleg. A Mercedes új, magasabb mércét állított a kategóriában ezzel a modellel.
olvass továbbA harmadik generációs, vadonatúj X1 járt nálunk. Az SUV, amelynél semmi nem lett túltolva. Ez igaz a sokak által kritizált méretes hűtőrácsokra, méretre, formavilágra vagy akár a digitalizációra a beltérben. Élhető, kellemes hangulatú városi terepjáró és meglepő módon még az ára sem sokkoló egy átlagos SUV árához képest.
olvass továbbAz első Mercedes, amely némi csalódást okozott számomra, az a T-osztály. Nem azért, mert magával a típussal van problémám, hanem azért, mert a Mercedesnél a személygépjárművek között találkozhatunk vele. Amennyiben egy Renault Kangoo tesztet írnék és a tömegmárkák szintjéhez kellene hasonlítani az autót, alig lenne kritikai megjegyzésem. Így az egyetlen kihívás számomra, hogy el tudjak vonatkoztatni egy C osztály, vagy akár a B osztály által kínált színvonaltól, amely egyérteműen más szint. Utóbbi ki fog futni és várható volt, hogy a "családi" kategóriában szükség lesz utódra.
olvass továbbAz EQE üzleti limuzin többcélú változata az EQS innovációit nyújtja, miközben agilisabb, mint az EQS SUV.
olvass továbbElektrifikált kempingezés a Mercedes-Benz új kompakt egyterűjével
olvass tovább