AMG: jönnek az elektromosok
A Mercedes EQ modelljeivel lép villamosítási stratégiája új szakaszába az AMG. Több száz lóerős szörnyek érkeznek, a Kecskeméten gyártásba kerülő EQB egyelőre nem szerepel a listán.
olvass továbbA Mercedes EQ modelljeivel lép villamosítási stratégiája új szakaszába az AMG. Több száz lóerős szörnyek érkeznek, a Kecskeméten gyártásba kerülő EQB egyelőre nem szerepel a listán.
olvass továbbEgyre nagyobb teljesítményű autókkal járnak a németek, és ez alól a múlt év sem volt kivétel a Duisburgi Egyetem CAR autóipari kutatóintézetének tanulmánya szerint
olvass továbbVannak autók, amelyeket azért szeretünk, mert kimagasló vagy egyedi vezetési élményt nyújtanak. Vannak, amelyeket a rengeteg lóerő miatt titulálunk felejthetetlennek, vagy éppen azért, mert olyan formavilágot adnak, amit bárki észrevesz. A Hyundai i30 nem ezek miatt szerethető, hanem azért, mert elérhető az ára, gazdaságos az üzemeltetése és a mai kisköbcentis turbómotoros világban egy hagyományos szívó benzinmotort rejt a karosszéria, ami vélhetően elnyűhetetlen lesz, ráadásul egyáltalán nem is rossz.
olvass továbbA vadonatúj Hyundai Tucson Plug-in Hybrid az 1,6 literes T-GDi Smartstream benzinmotorra épülő, 265 lóerős hajtásláncot kap
olvass továbbA presztízsmárkák nem viccelnek, ha elektromos autózásról van szó, egetverő lóerőkkel ámítják a közönséget, de a Porsche rátett még egy lapáttal. 761 lóerővel és 1050 Nm nyomatékkal ellátott négyajtós modellt küld csatasorba, márkán belül a legkomolyabb típusokat is megszégyenítő menetdinamikával.
olvass továbbModellfrissítéssel jelentkezik a világ kedvenc felső-középkategóriás szedánja, az idehaza is rendkívül népszerű Toyota Camry: a 218 lóerős, öntöltő hibrid elektromos hajtásláncú limuzin még határozottabb, dinamikusabb megjelenéssel és a korábbinál látványosabb kiállással érkezik, az új könnyűfém keréktárcsák, egy új karosszériaszín és a felfrissített utastér tovább fokozza az eleganciát.
olvass továbbA hajtáslánc helyigénye minimális, így az utastérben akár heten is kényelmesen elférnek - A padló alá beépített hajtáslánci akkucsomag és üzemanyagtartály hatására alacsony a súlypont, és tágas a belső tér - Turbós benzinmotor és plug-in hibrid hajtáslánc 265 lóerős kombinált csúcsteljesítménnyel - A Sorento Plug-in Hybrid modell európai értékesítése 2021 első negyedévében indul
olvass tovább