Teslásoknak üzenem, 19 liter! – 1956 Cadillac Series 62 + VIDEÓ
Az 1950-es évek Amerikájában a Cadillac a fényűzés, siker és hivalkodás V8-as jelképe volt
olvass továbbAz 1950-es évek Amerikájában a Cadillac a fényűzés, siker és hivalkodás V8-as jelképe volt
olvass továbbA „Kocka Wartburg” a szocialista időszak egyik legnépszerűbb autója volt, amin közel 30 év alatt alig változtattak
olvass továbbA párizsi Nmezetközi Autófesztiválon
olvass továbbEz a Lada 21061-es limuzin nem csak, hogy OT, de FIVA minősítéssel is rendelkezik!
olvass továbbAz 1950-es évek folyamán az amerikai gyártók olyan autókat terveztek, melyek formaterve űrsiklókra emlékeztetett. Közéjük tartozik ez a gyönyörű ’57-es Buick Special is!
olvass továbbA Ford GT Alan Mann Heritage Edition modellváltozatot azért fejlesztette a vállalat, hogy ezzel tisztelegjen az Alan Mann Racing 1966-os, könnyű építésű Ford GT kísérleti versenyautói előtt.
olvass továbbA PEUGEOT 9X8 messze több, mint egy versenyautó: már most egy ikonikus tárgy, esztétikai és műszaki forradalom, egyedülálló formatervezési kaland.
olvass továbbTermészetesen nem volt röpképes és nem is az volt a célja. A repülőgépgyártásban használatos gyártási technológiákat alkalmazták a gyártás során.
olvass továbbA modell 35. évfordulójára készült egyedi darab, ami ötvözi a régmúlt csodás formavilágát a modern technológiával. Nem az első ilyen modell, amit a Hyundai megelevenített.
olvass továbbFél évszázados szokásjogot kérdőjelezett meg a Peugeot, amikor megépítette vadonatúj Le Mans-i versenyautóját. Hosszasan lehetne sorolni, mi mindent kapott a Peugeot 9X8, ennél szembeötlőbb és részben lényegesebb azonban az, amit nem: légterelő szárnyakat.
olvass továbbBöszme egy jószág volt, amit nem kézzel elvégezhető munkára terveztek. Sajnos ez is csak egy prototípus maradt és nem került sorozatgyártásba.
olvass továbbPontosan tizenöt évvel ezelőtt lenyűgöző alkotással ejtette ámulatba a Párizsi Autószalon közönségét a Peugeot. A 908 RC tele volt innovatív és fényűző részletekkel, amelyek egy részével sem korábban, sem azóta nem találkozhattunk, mások viszont mára általánossá váltak.
olvass továbbA nehezen megközelíthető olajmezők feltárásához kompromisszum mentes terepjáró teherautókra volt szüksége a szovjetenek. Más ország járműveinek használata szóba sem kerülhetett, így született meg az Ural 5920-as.
olvass továbbA francia nemzeti védelmi erők zászlóshajóját, a Charles de Gaulle repülőgép-hordozót ezentúl olyan ülésből irányítja parancsnoka, amelyet a DS 9 vezetőülése ihletett és a DS Automobiles csapata tervezett.
olvass továbbHa kimondjuk ezt a kifejezést, hogy low-cost, tehát olcsó, akkor óhatatlanul a gyenge, rossz minőség jut az eszünkbe. Az új Sandero Stepwayre viszont mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy rossz minőségű. A harmadik generáció végleg elfeledteti velünk azt, hogy milyen alapokból, márka image-ből indult ki a Dacia. Egy dolog maradt meg csupán, hogy elérhető áru autómárka.
olvass továbbA Peugeot leghosszabb ideig, ám legkisebb darabszámban gyártott típusa a márka legkiválóbb típusainak génjeit hordozza magában, mégis csak a hozzáértők ismerik fel. Adottságai alapján a világ bármely részén megállta volna a helyét, példányainak többsége mégsem hagyta el Franciaország határait.
olvass továbbGyári teremtés, ami az AvtoVAZ gyárából gurult le az ezredforduló végén. Sajnos, ez nem a benzinmotort kapta, de hát egy golfkocsiba minek is benzinmotor. Pedig belsőégésű motorral mókásabb lett volna.
olvass továbbNicholas-Joseph Cugnot, francia feltaláló fejében született meg az önjáró autó ötlete. Hat év alatt össze is állt a gépezet, ami nem szégyenkezhetett.
olvass továbbA meztelencsiga becenevet kapta és ezzel nem a tempójára utaltak, hanem inkább a formavilágára. Egy vérbeli szárazföldi sebességrekorder a múltból. Az első autó, ami átlépte a 200 mp/h-át.
olvass tovább