Vasút-villamos a levegőben
Megjött a tram-train, már csak össze kell rakni. Videón, ahogy lepakolják a vonatot a kamionokról.
olvass továbbMegjött a tram-train, már csak össze kell rakni. Videón, ahogy lepakolják a vonatot a kamionokról.
olvass továbbVannak autók, amelyeket azért szeretünk, mert kimagasló vagy egyedi vezetési élményt nyújtanak. Vannak, amelyeket a rengeteg lóerő miatt titulálunk felejthetetlennek, vagy éppen azért, mert olyan formavilágot adnak, amit bárki észrevesz. A Hyundai i30 nem ezek miatt szerethető, hanem azért, mert elérhető az ára, gazdaságos az üzemeltetése és a mai kisköbcentis turbómotoros világban egy hagyományos szívó benzinmotort rejt a karosszéria, ami vélhetően elnyűhetetlen lesz, ráadásul egyáltalán nem is rossz.
olvass továbbEgyszerre városi villamos és nagyvasúti vonat. Hibrid hajtású és jövő ősszel áll forgalomba Szeged, illetve Hódmezővásárhely között. Itt megnézheti, milyen is lesz.
olvass továbbIdeális városi motorra vagy éppen autópályára vágysz? A BMW C400GT ezekre ad egyszerre megoldást. Ehhez kapcsolódik egy tök jó műszaki tartalom és egy nagyon divatos formavilág is.
olvass továbbAz egyedülálló formavilágáról és ultramodern kommunikációs rendszeréről ismert Honda e-t a „jövő autójaként” aposztrofálták a kiállítás szervezői
olvass továbbMűszaki tartalmát egyenesen a versenypályákról hozta, formavilágával és szolgáltatásaival, no meg elnevezésével a nyolcvanas évek űr-romantikájához igazodott a Peugeot Oxia
olvass továbbElképzelhető, hogy azért, mert sokat foglalkozom vele, de mára teljesen megszoktam a Ssangyong formavilágát. Ezzel nem vagyok egyedül, hiszen egyre népesebb az a tábor, aki ezt a márkát választja. Nem teszi ezt rosszul, hiszen nincsen racionális indok, hogy miért ne tegye. Jó az ára és gazdagon felszerelt. De a Tivoli mára ennél több.
olvass tovább2019 elején a Formula E atyja, Alejandro Agag bejelentette egy teljesen elektromos tereprali verseny életre hívását, amely az Extreme E nevet kapta. A 2021-ben induló bajnokságban kizárólag villany SUV-k állnak rajthoz a Föld legzordabb vidékein.
olvass tovább2019 elején a Formula E atyja, Alejandro Agag bejelentette egy teljesen elektromos tereprali verseny életre hívását, amely az Extreme E nevet kapta. A 2021-ben induló bajnokságban kizárólag villany SUV-k állnak rajthoz a Föld legzordabb vidékein.
olvass továbbVannak viták azzal kapcsolatban, hogy ki volt az egyterű, azaz a buszlimuzin kategória teremtője, én azt a tábort erősítem, aki az Espace mellett teszi le a voksát. A Chryslerrel szinte azonos időben jelentek meg és az vita nélkül igaz, hogy az európai kontinensen elsőként mutatták be ezt a formavilágot. Óriási volt a sikere hosszú éveken keresztül, de mára az SUV/Crossover a divatos.
olvass továbbSzinte a világ valamennyi pontján kapható, sőt még a neve is azonos minden országban. Az egyik legmegosztóbb formavilágú autó, ami jelenleg fut az utakon. Európában a 6. legnépszerűbb kompakt kategóriájú SUV, amelyből a gyártás kezdete óta évente több mint 100e darab talál gazdára. Igen, ez a C-HR.
olvass továbbA 2015-ben megjelent, harmadik generációs Škoda Superb egyébként is minden igényt kielégítő, remek formavilágú autóként indult hódító útjára, azonban tudjuk jól, hogy a megjelenésen - legyen szó emberekről és divatról, vagy éppen esetünkben autókról - mindig van mit csiszolni és tökéletesíteni.
olvass továbbA Lexus ikonikus nagyméretű SUV-ja, az RX új generációval jelentkezett, a japán mérnökök pedig mindent megtettek, hogy a korábbi generációkhoz hasonlóan ne csupán a környezetbarát hajtás, a high-tech biztonsági és audiorendszerek, vagy épp a futurisztikus, letisztult formavilág ejtse rabul a prémium crossoverek szerelmeset, hanem a modell által kínált lenyűgöző vezetési élmény is.
olvass tovább