Föld. Víz. Levegő. Új kampány közvetíti a MercedesBenz fenntarthatósági céljait
A Mercedes-csillag történelmi szimbóluma a modern korban
olvass továbbA Mercedes-csillag történelmi szimbóluma a modern korban
olvass továbbFokozott elektrifikáció, még több élmény, maximális digitalizáció
olvass továbbAlig vagyunk túl a Toyota Dakaros címvédésén, el is indult a 2023-as WRC szezon, amelynek eredménye után kijelenthető, a japán autógyártó motorsport tevékenységét összefogó versenyistálló, a TOYOTA GAZOO Racing nem is álmodhatott volna jobb évkezdésről. Ogier ugyanis a kilencedik alkalommal nyerte meg a Monte-Carlo Rallyt – míg a TOYOTA GAZOO Racing kettős győzelmet aratott.
olvass továbbÚjabb rekordévet zárt a Mercedes-Benz személygépjármű regisztrációk terén Magyarországon
olvass továbbAmióta a TOYOTA GAZOO Racing versenyistálló fogja össze a japán autógyártó globális motorsport tevékenységét, a Toyota motorsport tevékenységének újabb aranykorát éli, az elmúlt 5 évben szinte mindent megnyertek, ahol csak letették a névjegyüket
olvass továbbFelfelé ívelő év vége
olvass továbbA GLC az eladási darabszámok alapján a márka legfontosabb modellje. Most, hogy az elektrifikáció miatt az SUV-ok között is egyre inkább találkozunk tisztán elektromos modellekkel, azt hihetnénk, hogy kevesebb fókuszt kap a C osztály alapjaira épített terepjáró. Hát ez egyáltalán nem igaz, sőt, pont ellenkezőleg. A Mercedes új, magasabb mércét állított a kategóriában ezzel a modellel.
olvass továbbAz eredeti versenyautó megjelenésével
olvass továbbIsmerd meg a XX. század legmarkánsabb magyar vonatkozású autóipari fejlesztéseit
olvass továbbNégy magyar bajnoki cím és öt Európa-bajnoki szezon után Herczig Norbert és navigátora Ferencz Ramón 2023-ban a rally-világbajnokság WRC2 kategóriájában indul.
olvass továbbAz első Mercedes, amely némi csalódást okozott számomra, az a T-osztály. Nem azért, mert magával a típussal van problémám, hanem azért, mert a Mercedesnél a személygépjárművek között találkozhatunk vele. Amennyiben egy Renault Kangoo tesztet írnék és a tömegmárkák szintjéhez kellene hasonlítani az autót, alig lenne kritikai megjegyzésem. Így az egyetlen kihívás számomra, hogy el tudjak vonatkoztatni egy C osztály, vagy akár a B osztály által kínált színvonaltól, amely egyérteműen más szint. Utóbbi ki fog futni és várható volt, hogy a "családi" kategóriában szükség lesz utódra.
olvass továbbAz EQE üzleti limuzin többcélú változata az EQS innovációit nyújtja, miközben agilisabb, mint az EQS SUV.
olvass továbbA HUMDA közreműködésével
olvass továbbAz igazi gyűjtői példány
olvass továbbElektrifikált kempingezés a Mercedes-Benz új kompakt egyterűjével
olvass továbbA kényelem és a dinamizmus tökéletes szintézise az E PERFORMANCE rendszerrel
olvass továbbHamarosan üzembe áll az APCOA parkolóházában a stuttgarti repülőtéren
olvass továbbA hétvégi Zemplén-rali rendezésével elégedettek voltak a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) képviselői
olvass továbbÚjdonság a kedvezőbb árú C5 Aircross 180 és a megnövelt hatótávú C5 Aircross és C5X
olvass továbbÚgy gondolom, hogy a Mercedestől már megszokhattuk, hogy előrébb jár a versenytársaknál. Erre bizonyíték, hogy sorra hozza ki az elektromos modelleket minden kategóriában. Az Audi nagyon le van maradva és a BMW is csak pár szegmensben jött eddig ki tisztán elektromos fejlesztésű/meghajtású modellel. Az S osztály elektromos változatát, az EQS után az eggyel kisebb testvért, az EQE-t teszteltük.
olvass tovább