Teljes gőzzel a dízelkorszakba! – Az Északi Járműjavító mozdonyai, 1. rész + VIDEÓ
Ismerd meg a magyar vasúttörténet legikonikusabb mozdonyait
olvass továbbIsmerd meg a magyar vasúttörténet legikonikusabb mozdonyait
olvass továbbHihetetlen, de már a Maruti 800-as is elérte a veterán kort!
olvass továbbA DeLorean időgépet mindenki ismeri. De mi a helyzet a szériamodellekkel?
olvass továbbA GAZ M21 sokkal több volt, mint gonosz fekete pártautó!
olvass tovább7,1 literes V8, automataváltó és egy 2,3 tonnás kasztni: Ilyen volt a közép árkategóriás Lincoln 1960-ben
olvass továbbFrancia terepjáró a SUV-ok előtti korszakból: A Rancho
olvass továbbLillafüreden történt a viszonylag ritka baleset
olvass továbbAz Amcars Vol. 13 találkozón számos klasszik kasztni is részt vett. Naná, hogy lefilmeztük őket!
olvass továbbA tuning autók mellett rengeteg gyönyörű, közel gyári állapotú veterán is részt vett az idei AMTS-en
olvass továbbEz a 21061-es szebb állapotú, mint mikor ’84-ben elhagyta a gyártósort!
olvass továbbEz a Púpos Wartburg szebb állapotban van, mint mikor 1965. januárjában elhagyta az eisenach-i gyártósort
olvass továbbA Type 2 a Volkswagen egyik sikermodellje, amit a legtöbben hippibuszként ismernek
olvass továbbA Prinz 4 az NSU egyik legismertebb modellje, ami sokakat a Zaporozsecre emlékeztet
olvass tovább7,0 literes V8, kéttonnás kasztni és vérbeli kabriós életérzés. Ezt tudja az ’58-as Continental kabrió!
olvass továbbA Toyota Supra egyértelműen egy legenda. Számomra is az, hiszen úgy nőttem fel, hogy a második és harmadik generáció bűvöletében éltünk a barátaimmal, és legenda a mostani generációnak is, hála a konzol/videójátékoknak. A formaterv és az egész megjelenés pedig méltó ehhez a hagyományhoz, amelyet a japán autóépítő mesterek a Toyotánál megalkottak.
olvass továbbA DeLorean a leghíresebb filmes autók egyike, ami a Vissza a jövőbe trilógia miatt vált híressé
olvass továbbMeglepő, de ez a ’79-es példány újkorában került Magyarországra!
olvass továbbA Trabant a szocialista időszak egyik legismertebb autója, amiből szinte mindenkinek volt legalább egy!
olvass továbbEz a Púpos Wartburg szebb állapotban van, mint amikor 1965-ben elhagyta az eisenach-i gyártósort
olvass továbbA II. világháború után a Goggo Coupé volt a legstílusosabb törpe, amit az NSZK-ban kapni lehetett
olvass tovább