Korrekt – Hyundai i30 1,5DPi

Vannak autók, amelyeket azért szeretünk, mert kimagasló vagy egyedi vezetési élményt nyújtanak. Vannak, amelyeket a rengeteg lóerő miatt titulálunk felejthetetlennek, vagy éppen azért, mert olyan formavilágot adnak, amit bárki észrevesz. A Hyundai i30 nem ezek miatt szerethető, hanem azért, mert elérhető az ára, gazdaságos az üzemeltetése és a mai kisköbcentis turbómotoros világban egy hagyományos szívó benzinmotort rejt a karosszéria, ami vélhetően elnyűhetetlen lesz, ráadásul egyáltalán nem is rossz.

olvass tovább

Plug-in hybrid hajtáslánc és hét ülés: a Kia okos térkihasználási megoldásaival az új Sorento utasterében mindenkinek és mindennek jut hely

  • november 04, 2020

A hajtáslánc helyigénye minimális, így az utastérben akár heten is kényelmesen elférnek - A padló alá beépített hajtáslánci akkucsomag és üzemanyagtartály hatására alacsony a súlypont, és tágas a belső tér - Turbós benzinmotor és plug-in hibrid hajtáslánc 265 lóerős kombinált csúcsteljesítménnyel - A Sorento Plug-in Hybrid modell európai értékesítése 2021 első negyedévében indul

olvass tovább

Fordulhat a kocka - Ford Mondeo Hybrid

Nem tudok elfogultság nélkül a Mondeoról nyilatkozni és azt hiszem nem is akarok. 1996-ban találkoztam az első Mondeoval, amely körülbelül 1 évig volt a társam. Rengeteg követte és tettünk meg együtt sok százezer kilométert. Minden generáció volt nálam és mindegyik tisztességgel helyt állt. Volt benzines és főként dízel, kombi, 4 és 5 ajtós változat. Ez pedig az első hybrid, amit ki tudtam próbálni.

olvass tovább