Kenterbe veri a mai AMG S-osztályt: 1981 Mercedes-Benz 380SEC (W126) + VIDEÓ
A W126-os széria tagjai a valaha gyártott legjobb Mercedes-ek közé tartoznak, amik a mai autók között is megállják a helyüket
olvass továbbA W126-os széria tagjai a valaha gyártott legjobb Mercedes-ek közé tartoznak, amik a mai autók között is megállják a helyüket
olvass továbbCímét megvédve negyedszer lett Európa-bajnok vasárnap Kiss Norbert: a Révész Racing versenyzője a gyorsasági kamion Eb utolsó előtti, franciaországi fordulójának harmadik futamát megnyerve biztosította be elsőségét
olvass továbbEz az ’57-es Olympia még fiatal korában került Magyarországra és azóta is napi használatban van!
olvass továbbA hétvégén, Monzában debütál Losonczy Levente a TCR Europe sorozatban, amely a WTCR után az egyik legrangosabb túraautó bajnokság. Erre a feladatra két kőkemény olasz bajnoki futamon készült fel
olvass továbbSokat nem kell magyarázni senkinek, hogy mi is a Range Rover. Az 1970 óta létező modell eredetileg nem luxusterepjárónak készült, de mostanáig ezt a szerepet is kiérdemelte. Amikor a brit autókról beszélünk, ez a típus megkerülhetetlen. Nem véletlen, hogy az angol királyi családot is számos alkalommal láthatjuk ilyen autóban. A helyzet fintora viszont, hogy az egyik angol ikont, pont a korábbi gyarmat egyik jól ismert cégcsoportja, a Tata birtokolja.
olvass továbbA jet-korszak idején a MOPAR-ok design diktátorok voltak, a Forward Look irányzat a Chrysler legolcsóbb márkájára is hatással volt
olvass továbbA Nissan Pike szériája a ’90-es évek retró őrületének hatására született
olvass továbbAz időmérő harmadik helyét szerezte meg Losonczy Levente új csapatával és új autójával a TCR Eastern Europe Slovakia Ring-i fordulóján
olvass továbbKomoly mérföldkőhöz érkezett Losonczy Levente pályafutása, aki többéves sikeres gokartversenyzői, majd Renault Clio Kupás szereplés után idén váltott a túraautózás komolyabb szintjére, a TCR Eastern Europe sorozatra.
olvass tovább2022 sok mindenről lesz emlékezetes. Felsorolni is nehéz a különböző politikai, gazdasági eseményeket. Az autóipart sújtó nehézségek közepette megjelent a legerősebb, leg-leg-leg VW. A Touareg R, mégpedig plug-in hybrid hajtással. 462 lóerő, 700 Nm nyomaték, összkerék hajtás és 2,5 tonna. Ezek az adatok önmagukért beszélnek, de mit is kapunk a tetemes pénzért?
olvass tovább7,1 literes V8, automataváltó és egy 2,3 tonnás kasztni: Ilyen volt a közép árkategóriás Lincoln 1960-ben
olvass továbbAz 1972-ben piacra került modellből 11 generációt fejlesztett a Honda, amiből több mint 27,5 millió példányban kelt el világszerte
olvass továbbFrancia terepjáró a SUV-ok előtti korszakból: A Rancho
olvass továbbAz Amcars Vol. 13 találkozón számos klasszik kasztni is részt vett. Naná, hogy lefilmeztük őket!
olvass továbbTökéletes családi használat: a csomagtartó akár egészen 1 392 literig bővíthető, az orrban kialakított tárolóban pedig kényelmesen elférnek a töltőkábelek
olvass továbbEgyedi kidolgozás: az Edition 1988 különleges Midnight Amethyst fényezést, Champagne Gold kovácsolt könnyűfém keréktárcsákat, valamint exkluzív Sunset Gold dekorrészleteket kínál
olvass továbbA részeredmények között kiemelkedőnek számít a 90%-os felnőtt utasvédelmi és a 86%-os gyerekvédelmi érték
olvass továbbÓhatatlan módon rossz érzés fog el, ha egy 2,5 tonnás és 5 méternél hosszabb járművön zöld rendszámot látok. Ez természetesen nem az adott márka, hanem a jogszabály alkotó hibája. Annyi viszont biztos, hogy az Explorernek magához képest az eredményei minden szempontból kiválóak. Sőt, még helye is van Európában, talán annyi kiegészítéssel, hogy némiképpen valószínűleg szűk ez neki.
olvass továbbEz a 21061-es szebb állapotú, mint mikor ’84-ben elhagyta a gyártósort!
olvass továbbLezajlott az Év Menedzsere Gála
olvass tovább