Cadillac LYRIQ

  • február 07, 2021

Általában nem szoktunk az amerikai kontinens új vagy érkező modelljeivel részletesen foglalkozni, de a vasárnapi Super Bowl miatt kivételt teszünk. Az új Lyriq reklámja ugyanis sokban különbözik a megszokott elektromos autó reklámoktól, amelyek elsősorban a hatótávolság, fenntarthatóság témakörét emelik ki.

olvass tovább

Belehúztak az alternatívok

  • február 04, 2021

Egyre népszerűbbek az elektromos és a hibrid hajtású gépkocsik az Európai Unióban. A tavalyi negyedik negyedévben egyedül Cipruson nem bővült a piacuk.

olvass tovább

Top10-ben a Mazda első elektromos autója

  • január 20, 2021

Három hónap állt a Mazda első elektromos autója, az MX-30 rendelkezésére, hogy meggyőzze a magyar piac elektromos autó-vásárlóit. Úgy tűnik, jól kezdett, hiszen szeptembertől decemberig a Mazda Motor Hungary 153 darab értékesítésének örülhetett, mellyel 8. helyre került az EV-piac eladási versenyében.

olvass tovább