Úgy is venni fogjuk előbb vagy utóbb – Toyota RAV4 Plug-in hybrid

A Plug-In hybrid vagy rövidebb nevén PHEV kizárólag gazdasági szempontokat nézve egy zsákutca. Ha kizárólag elektromos hajtással közlekedik vele egy autós, akkor jellemzően 100.000 kilométert kell autózni azért az élményért, amelyet ezek az autók kínálnak. Presztízs szegmensben, ahol van pénz lóvéra azt mondom megértem, hiszen a zöld tudat kifelé mutatása minden pénzt is megér, de a Toyota vásárlók nem ilyenek. Akkor miért?

olvass tovább

Lassan mondom, hogy mindenki megértsE – Mercedes E300e plug-in hybrid

Sokat hezitáltam, hogy szükséges-e átfogóbban bemutatni az Mercedes E osztályt, mielőtt a most tesztelt változatra rátérnék. Kell-e, szükséges-e egy ikon bemutatása? Az osztály megnevezését 1993-ban vezette be a Mercedes-Benz, de az elődmodelleket már 1953-tól gyártották. Három emberöltő elteltével pedig ritka, hogy bárkinek be kellene részletesen mutatni a Mercedes történetének legsikeresebb modelljét.

olvass tovább

Egynél jobb a kettő – Volvo S60 B3 és T5

Vannak, akik úgy gondolják, hogy nem és vannak, akik szerint a Volvo teljes jogú tagja annak a körnek, amit presztízs autónak hívunk. A harmadik generációs Volvo S60 egyértelmű és megcáfolhatatlan választ ad a kétkedőknek és jogosan követeli a méltó helyét az Audik, BMW-k, Lexusok és Mercedesek között. A minőségen kívül, ami itt már az alap, a belépő szint rendkívül fontos, hogy mit sugall a márka. A döntés ettől kezdve pedig az, hogy hová akarunk tartozni.

olvass tovább

Kompromisszumok helyett – Honda CR-V Sport Line Hybrid 2.0 -MMD FWD

Nem csoda, hogy rég a feledés homályába veszett az a tény, hogy az autómobil sorozatgyártás Makóról indult világhódító sikere felé. Nem, nem tévedés, ugyanis a makói születésű Galamb József nem csupán a Ford T modell megalkotásában játszott vezető szerepet alkotótársával, Farkas Jenővel, de ő találta fel a sorozatgyártás ma is alkalmazott alapelvét is, miszerint egy munkacsoport egy feladatot végez el a gyártási folyamatban. Mindezt a Ford T Modell autógyárának igazgatójaként tette le az asztalra, jobban mondva a futószalagra 1908-ban Detroitban Henry Ford jobbkezeként. Az autó hatalmas világsikerre tett szert és a következő majd 20 év során 15 millió példány kelt el belőle.

olvass tovább

Black Cars Matter – Toyota Rav4 Black Edition

Nem szeretne a Toyota politizálni, ez nyilvánvaló. Az pedig szintén világos, hogy világnézettől függetlenül kimondható, hogy a fekete szín a legtöbb autónak jól áll. A RAV4 pedig éppen ezért megjelent egy különleges felszereltséggel, a Black Edition-nel, amely tényleg teljesen fekete.

olvass tovább

Vigyázz, kész, tölts – BMW 330e xDrive Touring

A BMW palettáján egyre inkább jelennek meg az alternatív hajtáslánccal rendelkező modellek, számtalan plug-in hybrid vagy éppen teljesen elektromos típusok. Természetesen nincsen vége a folyamatnak, talán valahol a közepén járunk, de az ikonikus BMW, a 3-as Touring immáron elérhető plug-in hybrid változatban. Ezt teszteltük.

olvass tovább

A modern kor szülötte – Hyundai Tucson Hybrid

Talán kevesen tudják, hogy a Hyundai egy összetett szó, melynek jelentése modern korszak vagy modern idő. Talán sosem volt ennyire igaz a márka egyetlen modelljére sem ez a kifejezés, mint az új Hyundai Tucsonra. Kívül-belül forradalmi módon megújult a negyedik generációra és az átlagos megjelenésű családi SUV-ből, egycsapásra a kategória egyik legfeltűnőbb, legmenőbb járműve lett.

olvass tovább

Ami kell! – Volkswagen Golf 8 Variant 1.5 eTSI Life

Megérkezett végre a Golf 8 kombi változata, amely természetesen nagyon hiányzott a kínálatból, hiszen a konszerntársak, Seat Leon és Skoda Octavia már megjelentek az azonos platformra épülő modellekkel. Járt is nálunk az előbbi két autó, így igazán nagy érdeklődéssel vártuk, hogy mi az a plusz, amit az „etalon”, képes adni a másik két testvéréhez képest. Nem könnyű ez a feladat, hiszen a testvérmodellek is remekre sikerültek. A Leon gyönyörű kívül, az Octavia fantasztikus tulajdonságokkal rendelkezik belül.

olvass tovább