Dömper a Mini ellen: videón a nagy tolás
El éppen nem taposta, de a tehergépkocsi hosszasan tolta a személyautót Kanadában. A monstrum sofőrje állítólag nem vett észre semmit.
olvass továbbEl éppen nem taposta, de a tehergépkocsi hosszasan tolta a személyautót Kanadában. A monstrum sofőrje állítólag nem vett észre semmit.
olvass továbbA Mini számomra nem más, mint egy utcai gokart. Élmény vezetni még akkor is, ha a komfortos utazás illúzióját el kell engednünk. Kanyarokban a jobb láb használata még dominánsabbá válik, az arcunkról az út végéig levakarhatatlan a mosoly, a kormányon keresztül pedig a tenyerünkben érezhetjük az úttest erezeteit.
olvass továbbKicsit sikerhajhász címet próbáltam adni a Kugáról szóló cikkemnek, mert biztos vagyok benne, hogy minimum egy-két környezetvédő már csak azért fogja tovább olvasni a soraimat, mert a gonosz megtestesítőjét, a dízelt, egy cikkben mertem említeni az Isteni csodával, amely minimum a Föld nevű bolygó, de egyes források szerint a teljes Univerzum megmentéséért jött létre, a hybriddel. Talán azért teszem mindezt, mert roppant bátor vagyok, amelyet például az is bizonyít, hogy nem hordok maszkot, ha egyedül utazom egy kocsiban (sőt, még a párom társaságában sem).
olvass továbbÖnálló lesz, és a tőzsdére megy a Daimler Truck, a személyautókat valamint minibuszokat gyártó üzletág ugyanakkor idővel megkapja a Mercedes-Benz nevet.
olvass továbbA Flottaman – nak köszönhetően egy olyan új autót tesztelhettünk, amely már sajnálatos módon nem elérhető az importőri árlistán. Az első elektromos Skodát. A Citigo pályafutása 2011-ben indult, majd 2017-ben minimális ráncfelvarráson esett át. 2019-ben kizárólag elektromos hajtással kezdték gyártani, de a komoly sikerének ellenére 2020-ban az a döntés született, hogy megszűnik a gyártása.
olvass továbbA prémium kisautó-szegmens etalonjai a következő fejlődési szakaszba léptek
olvass továbbRengeteg oka van annak, hogy mostanában fehér holló az a gyártó, aki mini kategóriában új autót mutat be. Talán a divat a legfontosabb oka, hiszen manapság imádunk magasabban ülni. Ha tovább kutatunk a lehetséges okok között, akkor az árhoz, illetve a biztonsági és környezetvédelmi előírásokhoz jutunk. A kis méretű autókra ugyanis ugyanazok a szabályok vonatkoznak, mint egy luxusterepjáróra. A CO2 kibocsájtási határok, büntetések, valamint a különböző kötelezően beszerelendő vezetéstámogató funkciók, biztonsági eszközök ára sokkal nagyobb arányban hat a végső árra, így kis autót vásárolni egyre kevéssé éri meg.
olvass továbbA bajor prémiumgyártó rendkívül erős utolsó negyedéves értékesítési eredményt, a hálózatról tölthető modellek mezőnyében pedig kétszámjegyű eladási növekedést ért el a koronavírus-járvánnyal sújtott 2020-as esztendőben, amellyel immár tizenhét éve töretlenül őrzi első helyét a prémium szegmensben
olvass továbbA közutak megfelelő műszaki állapota fontos a magyar emberek, a vállalkozások és az egész gazdaság számára, a tervek szerint idén több mint 350 projektben, mintegy 1000 kilométernyi szakaszt újítanak fel 190 milliárd forint értékben - közölte az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) pénteken az MTI-vel
olvass továbbKérdés nélkül való, hogy az idei év az elektromos autókon kívül a plug-in hibridekről szól. Találkoztunk már mindenfélével az elmúlt hónapokban. Kicsivel és naggyal, jóval és kevésbé jóval. A Superb konnektoros hibrid változata nagy is, jó is. És talán ez is hasonló módon kérdés nélkül való.
olvass továbbA brit prémiumgyártó új járműszerkezeti megoldásai minden korábbinál szélesebb modellpaletta-bővítési lehetőségeket kínálnak, a MINI John Cooper Works modellek által fémjelzett vezetési élmény pedig így károsanyag-kibocsátás nélkül is életre kelhet.
olvass továbbA koronavírus-veszélyhelyzetre tekintettel újabb kormányrendeletet írt alá szombat este Orbán Viktor miniszterelnök a parkolást könnyítő intézkedésekről
olvass továbbIsmét nagyot alkotott a MINI. Az új Countryman legalábbis miniben a legnagyobb. No meg, a legsokoldalúbb.
olvass továbbA hajtáslánc helyigénye minimális, így az utastérben akár heten is kényelmesen elférnek - A padló alá beépített hajtáslánci akkucsomag és üzemanyagtartály hatására alacsony a súlypont, és tágas a belső tér - Turbós benzinmotor és plug-in hibrid hajtáslánc 265 lóerős kombinált csúcsteljesítménnyel - A Sorento Plug-in Hybrid modell európai értékesítése 2021 első negyedévében indul
olvass továbbAlfons Dintner, az Audi Hungaria igazgatóságának elnöke: „Az alumínium körforgásba kapcsolásával nyersanyagot és energiát takarítunk meg, amellyel jelentősen csökkentjük ökológiai lábnyomunkat”
olvass továbbA sokoldalú élsportoló exkluzív verseny-karakterét tovább finomított stílusjegyek és minden korábbinál színesebb felszereltségi tételek emelik ki még inkább a tömegből.
olvass továbbNem kérdés, a Mini ideális alap, hogy elektromost csináljanak belőle. A Mini mindig is kilógott a sorból. Egyedi, sportos és trendi autókat látunk magunk előtt, ha kimondjuk ezt a nevet. Az elektromos változat minden tulajdonságot megtartott, amitől a „Minisége” megmaradt, miközben a meghajtást villanymotor végzi.
olvass továbbAz egyre bővülő vezetést támogató rendszerek, kütyük, olyan mértékben a hétköznapok részévé váltak 10-15 év alatt, hogy el is felejteni lassan, hogy milyen az igazi vezetési élmény. A Jimny olyan, régen elfelejtett érzéseket hozott elő, amit akkor éreztem, amikor megszerettem magát a vezetést.
olvass tovább– közölte az MTI-vel Orbán Viktor miniszterelnök.
olvass továbbSzerencsés esetben minden autó elvisz egyik pontból a másikba, ebben semmi különbség nincsen. A kérdés a hogyan és a miként. A Mini-vel ez egy életérzés, ami nekem nagyon bejött.
olvass tovább